Valg af barnevogn
Fra : Katrine Larsen

Dato : 17-02-03 13:44

Hejsa

Vi står snart og skal ud i den store barnevognsjungle, og så ville jeg bare
høre om der er nogen der har gode råd og erfaringer de vil dele med os ??
Er der nogen der kender simos barnevogne, hvordan er de??

Mang hilsner
Katirne

Fra : Musen

Dato : 17-02-03 16:18

> [...]
> høre om der er nogen der har gode råd og erfaringer de vil dele med os ??
> Er der nogen der kender simos barnevogne, hvordan er de??

Hej
Ja vi købte en brugt Simo i efteråret, og har været rigtig glad for den. Den
vi havde var en combivogn, og det kan ikke anbefales. For det første er
liggemålet ikke ret stort, og for det andet var det sådan en, hvor der hørte
en seperat klapvognsdel med til, men at skifte barnevognskassen ud med en
klapvognsdel, var faktisk så besværligt, at vi kun brugte den to gange.
Tilgengæld havde den gamle regulerbart styr, hvilket helt klart kan
anbefales. Det har Simoen ikke, men det har de nye vistnok. Det er smart når
man er to forskellige højder der skal gå med den, men også når den skal
klappes sammen, da den lige kan blive lidt mindre, når man også kan klappe
styret sammen.
Håber du kunne bruge det til noget.
Rigtig masser af held og lykke både med barnevognen og lillen der skal ligge
i den

Venlig hilsen Mia

Fra : Per R

Dato : 17-02-03 19:07

"Katrine Larsen" <katrine@hurtigst.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> høre om der er nogen der har gode råd og erfaringer de vil dele med os ??
> Er der nogen der kender simos barnevogne, hvordan er de??

Vi købte en ny SIMO barnevogn til Jakob og har ikke været andet end tilfreds
med vognen.
Især Jakob har været mægtig glad for den, så den har ind imellem stået inde
i stuen, så alle bamser kunne blive puttet, så det kan den altså også klare.
Barnevognen har kørt rigtig mange kilometer og skal også bruges til den
næste, når den tid kommer.

Venlig hilsen
Jakobs mor

pøj pøj med indkøb af barnevogn
..

Fra : Serenity

Dato : 17-02-03 20:53

Prøv at tjekke denne side www.barnevognen.dk
Der købte vi vores barnevogn, og vi har været meget tilfredse med den.
Vi købte en af de kombivogne, så vi har fået klapvognen med også.
De kan klart anbefales.

Mvh. Dan

PS: dette er ikke en reklamespot, har intet at gøre med hjemmesiden, men er
bare
tilfreds kunde som ønsker at deler en god oplevelse.

---

Fra : LBR

Dato : 18-02-03 20:52

Hej

Da vi fik vore første i 1999 købte vi en BRIO barevogn og har bare været så
glade for den, den er solid og stadig pæn. Nu bruger vi den til nummer to.

Jeg har faktisk hørt at SIMO og BRIO laves på samme fabrik. Men jeg ved ikke
om det er rigtigt.

BRIO kan varmt anbefales.

Held og lykke

Louise

Fra : Dorthe

Dato : 21-02-03 13:38

Ja, vi købte en SIMO sidste sommer og er meget glad for den. Vi købte en med
ekstra længde på - det kan anbefales, da barnet så kan bruge den i længere
tid

Held og lykke med det

Hilsen Dorthe

Fra : Dorthe

Dato : 21-02-03 13:41

Hej

Vi købte også SIMO sidste sommer og er meget glade for den. Vi købte den med
ekstra længde, så vores søn kan bruge den i længere tid
Mht. forskel på BRIO og Simo....så ved jeg , at farveægtheden er en del
bedre på Simos...

Fra : LBR

Dato : 22-02-03 20:55

Hej

Med hensyn til det med farve ægteheden, så vil jeg lige bemærke at jeg har
set mange simo vogne som er hurtigt famlet.
Hvis du kigger i kataloget kan du også se at brio vognen er noget dyrer end
simo vognen og kvalitet afspejles som ofte i prisen!!!

Louise

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 22-02-03 22:18

"LBR" <l_risager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
end
> simo vognen og kvalitet afspejles som ofte i prisen!!!

Jeg er også i gang med at kigge på barnevogne, og har sammenlignet Brio og
Simo meget. De steder jeg har kigget på priser, koster de to barnevogne
præcis det samme nemlig 4.699 kr. Det er samme firma, der produceret begge
vogne, det kan man se på deres hjemmeside. Den eneste lille forskel jeg har
fundet på vognene, er vægten og styrhøjden og det er småting, vi snakker om.
Så er der selvfølgelig vognens udseende, der er forskelligt fra hinanden,
men grund tingene er, der så vidt jeg har fundet frem til ikke forskel på.

Jeg har selv tidligere haft en Brio vogn og var meget glad for den, men har
til gengæld også hørt meget godt om Simos vogne.

Held og lykke i den fortsatte barnevognsjungle.

Mange hilsner Dorthe

Fra : -=temka=-

Dato : 23-02-03 08:59

Hvis det var mig vil jeg vælger Odder eller Scandia, har selv brugt Odder
barnevognen til mine 3 børn, først var det Brio, men det er ikke god til
søskendesæde derfor solgte jeg brioen og derefter købte en Odder og var glad
for den...

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 03-03-03 22:26

Vi er også i gang med at kigge nærmere på barnevogn, og er nok ved at
nærme os en "Trille Gigant" fra firmaet BabyTrold.
Nogen der kender til den? Eller dens forgænger(?) "Trille Variant"?

For tiden har Bilka tilbud på deres BabyCare barnevogn. Er der nogen her
der kender til den? Hvem er producenten? Er den i det hele taget værd at
spekulere på?

Mvh. Jan