fræer by, skørping?
Fra : Jesper

Dato : 16-02-03 22:00

hej

jeg vil meget gerne høre om der er nogle der kan hjælpe mig i gang med at
finde noget lokalhistorie om ovennævnte område, da jeg flytter dertil snart.

jeg ved ikke lige hvor jeg skal starte på nettet,.

så forhåbentlig er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med nogle links

på forhånd mange tak

med venlig hilsen

jesper

Fra : Krabsen

Dato : 16-02-03 22:19

Bruge en søgemaskine

google.com giver godt 500 hits på søgeorden 'Fræer'

Herunder

www.skoerping.dk

der er Skørping Kommunes site.

Fræer har en rimelig aktiv borgerforening

Og så er Fræer forresten en af de Himmerlandske byer, hvor der stadig rejses
majstang (og gåes på rov efter nabobyernes..)

mvh

Krabsen

Fra : Jean Seeberg

Dato : 20-02-03 22:48

Hej Jesper.

Det skulle vel ikke være en hyggelig gammel ombygget landejendom, der tidl.
har været benyttet som sommerhus/fritidsbolig.
Jeg ved min kusine og hendes mand tidl hus er ell. har været til salg i
Fræer?
Hilsen Jean