Gæstebog
Fra : M. Roed-Sørensen

Dato : 16-02-03 21:57

Hvordan får man indlæggene i en formular til at komme direkte på siden, når
der bliver skrevet i vores formular kommer der en side frem "Form
Confirmation" hvordan undgår man den side.

Jeg har set nogle formularer, hvor det bare popper op på siden.

http://danskslaegtshistoriskforening.dk

se under siden, der hedder mikrokort eller hvem forsker hvad.

Hilsen
Merethe Roed

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-03 13:00

> Hvordan får man indlæggene i en formular til at komme direkte på siden,
når
> der bliver skrevet i vores formular kommer der en side frem "Form
> Confirmation" hvordan undgår man den side.

Du har mulighed for at vælge hvor du bliver sendt hen når du har afsluttet
indtastning i formen.
Højreklik i formen i FP og vælg options. Her er en fane hvor du kan angive
confirmation page.

--
Jacob