Salgsværktøj søges
Fra : BeerHunter

Dato : 16-02-03 21:51

Hejsa

Det er måske lidt på kant, men jeg vover pelsen.

Jeg søger et salgsopfølgningsværktøj, hvor det er muligt at oprette nogle
sælgere, nogle perioder (af ca. 4 ugers varighed samt år), nogle målepunkter
(fx. salg i kr., antal besøg, antal nye rekrutter, mm.).

Findes der et færdigt formuftigt stykke software som kan afløse mit
nuværende excel koderi ??

På forhånd tak for hjælpen.

BeerHunter

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-03 22:49

On Sun, 16 Feb 2003 21:51:20 +0100, "BeerHunter"
<BeerHunter@2night.dk> wrote:

> [...]
>(fx. salg i kr., antal besøg, antal nye rekrutter, mm.).
>
>Findes der et færdigt formuftigt stykke software som kan afløse mit

Database mener du?

Har du evt. mulighed for en server ved siden af? - Så ved jeg der
findes ganske udenmærket applikationer. Det kræver bare Apache web
server, mySQL og PHP.

Så kan du også styre projektet fra et andet sted i verdenen - og dine
medarbejdere kan skrive i flyet eller på togrejsen, ja hvad ved jeg

Og de vil altid have adgang til projektet hvis de ellers er i nærheden
af computeren.

Fra : NumberOne

Dato : 17-03-03 13:15

"BeerHunter" <BeerHunter@2night.dk> wrote in message
> [...]
> (fx. salg i kr., antal besøg, antal nye rekrutter, mm.).
>
> Findes der et færdigt formuftigt stykke software som kan afløse mit

Et bud kunne være TeemWork 2.1 (<-- IKKE nogen stavefejl!), der bl.a. kan
hentes via tucows.com. Håber det løser dit problem!

Mvh.
NumberOne