Nu bliver jeg snart sur på IBM
Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 12-03-01 19:45

En ef mine bekendte har en ældre IBM Pentium 75 i desktop kabinet.
Uanset hvad vi gør, vil den ikke gemme klokkeslet og årstal. Jeg har prøvet
med flere batterier ( også nye ), men den er absolut ligeglad.
Hver gang den starter op har den glemt det, samtidig med at den tror CD-rom
drevet er nytilføjet. Jeg kan så indstille og genstarte, men igen har den glemt det !!!

Hvad pokker gør vi, han vil så absolut ikke af med maskinen, da han gav 15.000,-
for den for - som han siger - kun 5 år siden.

-------------------------------------

MVH
Mikael
mj@city.dk

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 13-03-01 01:12

> En ef mine bekendte har en ældre IBM Pentium 75 i desktop kabinet.
hvad hedder den helt nøjagtigt? måske kan IBMs support sider hjælpe,
men de kræver nøjagtig produktnavn.
Har du prøvet at ringe til IBMdanmark 45208200 (9-17 på hverdage).
hilsen,
ingeborg

Fra : Jan Vennike

Dato : 12-03-01 20:47

"Mikael Østergaard Jensen" <mj@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
15.000,-
> for den for - som han siger - kun 5 år siden.

Y2K ????

Har selv det samme problem med en ældre Compaq P166. Når den går ned, går
årstallet tilbage til 1988.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me