det går for langsomt
Fra : Jesper og Sabine

Dato : 16-02-03 14:45

Hej.

Jeg har en sw fil som fylder 14,6 MB. Den er sindsyg langsom at få læst ind.
Hvordan kan jeg få filen lavet mindre? Jeg har lavet den i flash 5 ville det
hjælpe at lægge den over i flash mx?

Fra : _michael_

Dato : 16-02-03 22:32

Ja, mx komprimerer filen langt bedre - og så kan I sikkert også lave
nogle ændringer i grafikken og mp3'erne, hvis filen indeholder
sådanne.

/michael

Fra : Peo

Dato : 18-02-03 00:20

....nemlig!
FlashMX har zip-komprimering indbygget (Publish Settings > Compress Movie) hvilket betyder
at swf-filen faktisk bliver zippet når den compiles, og derefter un-zippet af Flash6+
playeren.

Men 14.6 MB lyder dog meget voldsomt!?

/peo

Fra : Jesper og Sabine

Dato : 18-02-03 19:48

Nu har jeg prøvet på at lægge hjemmesiden over i mx, men der sker bare ingen
ændring i MB. (Jeg har været inde i publish setting og ændre på
indstillingerne.)
Hvis jeg åbner mx, og laver noget tilfældig og gemmer det, så når jeg går
ind i den mappe, hvor jeg har gemt, ligger fla. filen med iconet fra flash
5. Jeg har slettet flash 5, men burde det ikke være det nye rødelige icon
som dukker op?
Hvad gør jeg forkert?

Fra : _michael_

Dato : 19-02-03 09:48

I publish settings skal du lige vælge fanebladet 'Flash' og vælge
Flash Player 6 samt afkrydse feltet 'Compress movie'.

Hjælper det?

Michael

On Tue, 18 Feb 2003 19:48:08 +0100, "Jesper og Sabine"