Højdespring- vilhelmsborg
Fra : Per Torp

Dato : 16-02-03 10:17

Billeder fra den danske rekord i højdespring kan ses på www.aafoto.dk

Fra : Holm

Dato : 16-02-03 11:53

Per Torp <Per@aafoto.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e4f5720$0$149$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Billeder fra den danske rekord i højdespring kan ses på www.aafoto.dk

Hold da op !!!!!!!WOW.

Holm

Fra : Musen

Dato : 17-02-03 22:09

>Billeder fra den danske rekord i højdespring kan ses på www.aafoto.dk

Nååååj mand...Træk to meter fra det der, og det er ca. hvad jeg tør springe
*SSS*

/Musen

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 18-02-03 19:18

On Mon, 17 Feb 2003 22:08:50 +0100, "Musen" <xxmivse@sol.dkxx> wrote:

>Nååååj mand...Træk to meter fra det der, og det er ca. hvad jeg tør springe
>*SSS*

   Det kender jeg godt ;) Men faktisk er jeg - og det er jeg
vanvittigt stolt af - kommet helt op på 95 cm uden at dratte af - og
uden at være alt for skide bange for det :) Godt nok sku jeg ikke
højere end 80 hvis det stadig skulle være rigtig pænt og ordentligt
men nøj hvor er jeg alligevel stolt af mig selv =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Musen

Dato : 18-02-03 21:59

> [...]
> højere end 80 hvis det stadig skulle være rigtig pænt og ordentligt
> men nøj hvor er jeg alligevel stolt af mig selv =)

Årj det er da flot. Jeg har også sprunget en meter, men hver gang jeg
springer over 50 cm falder jeg af....Alligevel er jeg faktisk vild med at
springe *GGG* For et par år siden havde jeg en der hjalp mig og der kom jeg
op på 80 et par gange og det gav selvfølgelig et kæmpe sus i maven. Men en
gang i jorden, så var jeg tilbage ved de 50 cm *SSS*

/Musen

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 18-02-03 22:59

On Tue, 18 Feb 2003 21:59:16 +0100, "Musen" <xxmivse@sol.dkxx> wrote:

> [...]
>op på 80 et par gange og det gav selvfølgelig et kæmpe sus i maven. Men en
>gang i jorden, så var jeg tilbage ved de 50 cm *SSS*

   Jeg kan osse godt mærke at der skal gås noget roligere frem -
jeg kan som sagt klare de 80 uden at sidde løst osv. så det er nok en
god højde at arbejde videre på til en start :)