Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FTP fra browser
Fra : Martin S.

Dato : 15-02-03 15:40

Hejsa

Hvordan uploader jeg direkte fra en browser? (IE6)
Jeg kan ikke huske hvad man skal skrive i adresselinien.
Det er vist noget med: ftp.[site].[password].[brugernavn] eller noget i den
retning... anyone?

MVH Martin

Fra : Martin S.

Dato : 15-02-03 15:43

Jeg har fundet hvad jeg søgte.
Min søgning tilbage i gruppen gav i første omgang intet resultat, men jeg
fandt alligevel hvad jeg søgte i et tidligere indlæg

Jeg kan desværre ikke slette indlægget igen, sorry.

/Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-03 15:46

"Martin S." <feedback56@hotmail.com> skrev :

>Hvordan uploader jeg direkte fra en browser? (IE6)
>Jeg kan ikke huske hvad man skal skrive i adresselinien.

ftp://brugernavn:password@xxx.xx.xx.xx:portnummer

portnummer er kun nødvendig, hvis det er en anden end 21

Fra : Calle.

Dato : 15-02-03 17:21

Martin S. wrote:
> [...]
> Jeg kan ikke huske hvad man skal skrive i adresselinien.
> Det er vist noget med: ftp.[site].[password].[brugernavn] eller noget

Hvis du ikke skriver bruger/password, spørger den selv efter det.
--
Automatik Mekaniker
Calle