stofa...
Fra : rundude

Dato : 15-02-03 15:22

Nogen der ved om hvorfor stofa har fjernet bestemte newsgrupper???

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-03 15:48

rundude skrev:

>Nogen der ved om hvorfor stofa har fjernet bestemte newsgrupper???

Hvilke?

--
Bertel

Fra : rundude

Dato : 15-02-03 17:39

alt.dk.warez findes ikke længere hos mig....
mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-03 17:44

rundude skrev:

>alt.dk.warez findes ikke længere hos mig....

Den har vel været fyldt med ulovlige filer?

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-03 17:46

rundude skrev:

>alt.dk.warez findes ikke længere hos mig....

Det er dit problem. Jeg har lige genopfrisket gruppelisten og
hentet overskrifter i a.d.w. via Stofanet. Den er o.k.

--
Bertel

Fra : rundude

Dato : 15-02-03 20:44

Bertel

Jeg har lige genopfrisket gruppelisten og
> hentet overskrifter i a.d.w. via Stofanet. Den er o.k.

hvordan gør man det??? jeg kan sgi ikke finde den - synes els jeghar set
over det hele .-/

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-03 21:40

rundude skrev:

>hvordan gør man det?

Jeg kender desværre ikke dit program.

--
Bertel

Fra : Rundude

Dato : 15-02-03 21:45

fandt selv ud af det.....fjernede newsudbyderen og satte det hele op igen,
men takker for hjælpen...