WW point
Fra : Nicolai F. Larsen

Dato : 15-02-03 13:55

Hej.

Min kæreste er startet hos WW og for at følge hende, uden at skulle møde op
selv, er jeg nysgerrig for at finde ud af hvor mange point jeg skal have om
dagen. Jeg er 188 høj og vejer ca 140 kilo. Nogle der kan hjælpe?

Jeg ved ikke om det har nogen betydning, men jeg har trænet styrketræning og
dyrket sport på højt plan i 12 år, indtil for 2 år siden, så det er ikke
rent fedt, men de sidste 2 år har da taget hårdt på formen.

Nicolai

Fra : randi

Dato : 25-02-03 22:31

det står i bog 1
mere end 100 kg = 26 hvis du er en kvinde

og så er der et tillæg til mænd:
mere end 110 kg = 34 point hvis du er mand.

højden er underordnet
mvh
randi