Musik-database
Fra : Steen Højengaard

Dato : 15-02-03 13:39

EHEj i NG.
Er der nogle der ved hvor man kan finde me databate til CDére. Det skal være
en database hvor man både skal kunne søge på Titel, kunstner og de enkelte
numre

MEd venlig hilsen

Steen Højengaard
stho@vip.cybercity.dk
__________________________________________________________________ ICQ#:
24146681 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-03 19:26

On Sat, 15 Feb 2003 13:39:05 +0100, "Steen Højengaard"
<stho@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>en database hvor man både skal kunne søge på Titel, kunstner og de enkelte

Du kan jo lave en i MS Access der er vidst en tutorial (mener jeg) -
Ellers kan du faktisk bruge (stortset) alle databaser...

Men hvis du ikk lige har lyst til det... Burde du så ikk downloade et
program hvor du ellers kan indtaste de forskellige cd'er?

Fra : Steen Højengaard

Dato : 15-02-03 22:34

Ja da men der er da også sådan noget jeg leder efter

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-03 00:59

On Sat, 15 Feb 2003 22:33:43 +0100, "Steen Højengaard"
<stho@vip.cybercity.dk> wrote:

>Ja da men der er da også sådan noget jeg leder efter

Hvad leder du efter ?

><Martin> skrev i en meddelelse

>være
>enkelte

Dette?

Eller dette?

PLEASE skriv UNDER det som du svarer på, ellers så har vi andre ikk en
chance for at se hvad du svarer på

Fra : Jonas Levring

Dato : 16-02-03 10:59

Jeg fandt engang et program der hedder whereisit.. det er EMINENT godt til
at gemme cd'er i.. den har også en formidabel søgefunktion.. og virker både
på data-cd'er og musik-cd'er

http://www.whereisit-soft.com/

/Jonas Levring

Fra : Steen Højengaard

Dato : 16-02-03 23:04

Tak for linket, den opfylder "næsten mine forventninger

Nu skal den bare registreres

/Steen

Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-03 14:57

> [...]

> en database hvor man både skal kunne søge på Titel, kunstner og de enkelte

Hvilket operativsystem bruger du? Har du noget almindelig
databaseprogram derhjemme?

Og ja, du kunne jo lave det i MySQL eller PostgreSQL, som kan downloades
gratis fra nettet ...
--
Per Erik Rønne