Pris fra slagter
Fra : Marlene

Dato : 14-02-03 13:48

Hej.

Jeg reagerer altid kraftigt, når jeg læser sådan en annonce (se linket). Får
man så meget for en hest fra slagteren (eller er det et salgtrick)?????

http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=5&i=13086&t=13086

Venlig hilsen

Marlene.

Fra : dorthe jensen

Dato : 14-02-03 18:11

hej

annoncen er der ikke mere, der stod at den var blevet slettet eller
annuleret, men var det ikke den med de to nordbagger, jeg kan næppe tro at
han kan få 5000 for en hest i slagter pris så skal de ihvertfald til
udlandet. jeg fik knap 4000 for en stor hest, så jeg kan ikke tro at man får
så meget for en pony.
Det bringer også mit pis i kog hvis man sender sunde heste til slagteren,
det er noget svineri, der kunne lige så godt være nogen der kunne få glæde
af dem, jeg håber ikke at det er salgstricks for der er sikkert mange der
vil gøre noget for at redde de to hypper

vh. dorthe

Marlene <tunne@heaven.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b2iohk$qr2$1@news.cybercity.dk...

Fra : Marlene

Dato : 14-02-03 18:25

dorthe jensen <dorthejensen30@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e4d22fd$0$147$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> af dem, jeg håber ikke at det er salgstricks for der er sikkert mange der
> vil gøre noget for at redde de to hypper

Måske er det en fejl, at du ikke kan komme ind på linket (det sker nogle
gange) - annoncen er der stadig. Og jo, det er den med de to nordbagger, som
ikke er ret gamle, der står opstaldet på en rideskole. Jeg har lige fået
mail fra den dame, der har sat dem til salg for manden, og det lyder ikke
til, at det er et salgstrick. Han gider ikke bøvle med at få dem solgt,
skriver hun. Ja, det er sgu noget svineri. Så tænker man godt nok ikke på
dyrene overhovedet.

Vh. Marlene.

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 18-02-03 12:45

Hej Marlene

V du om han stadig har de nordbagger?
Evt hvor de r opstaldt og hva de koster?
R nemlig på jagt efter en nordbagge! Og hvis jeg samtidig så kan sørge for
at ihvertfald den ene ikke ryger afsted ville d være en sejr!

Hilsen Betina

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 18-02-03 12:55

Betina von Ahnen Thygesen wrote:
> [...]
> R nemlig på jagt efter en nordbagge! Og hvis jeg samtidig så kan sørge for
> at ihvertfald den ene ikke ryger afsted ville d være en sejr!

Jeg synes du skulle købe et nyt tastatur, det virker vist ikke helt ;)

Dennis

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 19-02-03 12:19

Hej Dennis

Nej jeg ved det godt, men nogen gange går det lidt stærkt og hvis jeg har
lidt travlt bliver ordene kortet af hvor de kan :0)
Men tak for din bemærkning ;0)

Hilsen Betina

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-02-03 14:42

"Betina von Ahnen Thygesen" <betina@deskstar.dk> wrote in message
> Hej Dennis
>
> Nej jeg ved det godt, men nogen gange går det lidt stærkt og hvis jeg har
> lidt travlt bliver ordene kortet af hvor de kan :0)
> Men tak for din bemærkning ;0)

D r bare så træls at læse.
Det passer sikkert fint til SMS på mobil, men en pc er jo udstyret med et
104+ tasters tastatur, og søgninger i google er meget sværer hvis man
skriver med D r v d.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-02-03 14:41

> Jeg synes du skulle købe et nyt tastatur, det virker vist ikke helt ;)

Mon ikke det er et sms relateret problem ?

Fra : Marlene

Dato : 18-02-03 14:41

Betina von Ahnen Thygesen <betina@deskstar.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e521cd0$0$71621$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> R nemlig på jagt efter en nordbagge! Og hvis jeg samtidig så kan sørge for
> at ihvertfald den ene ikke ryger afsted ville d være en sejr!

Hej Betina.

Jeg har lige været inde på Hestenettet for at se efter annoncen, men jeg kan
se, at den ikke er der mere. Jeg har desværre ikke gemt vedkommendes
e-mail-adresse. Men jeg kan huske, at hestene stod på rideskole i Rødekro -
der kan vel ikke være så mange rideskoler der. De var ikke så gamle, begge
tilkørt og tilredet. De skulle sælges for højeste bud over 5000,-. Jeg
håber, du finder frem til ejeren. Ellers er der flere til salg på
Hestenettet (Pony Sælges) idag.

Held og lykke - skriv, hvis du får fat i ejeren!

Mvh. Marlene.