Kun grønne materialer i AutoCad R14
Fra : Karen

Dato : 14-02-03 10:35

Hej jeg har et problem.
Når jeg går ind i mit materials-liberary, så er de fleste materialer
grønne, der er nogle få der er helt sorte. Nogen der evt. har en
løsning på dette problem så jeg kan få mit blå glas tilbage? :D
Svar ønskes hurtigst muligt da jeg står og skal igang med et
eksamensprojekt.

På forhånd tak
Karen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-03 15:47

jeg har været ude for det samme, prøv det på en anden maskine fordi den gang
jeg havde fejlen. Virkede det på en anden pc oppe på skolen.

Fra : P.C.

Dato : 15-02-03 18:48

Hi

> [...]
> løsning på dette problem så jeg kan få mit blå glas tilbage? :D
> Svar ønskes hurtigst muligt da jeg står og skal igang med et

Prøv at check hvordan programmet er instaleret og om bibliotekerne er med i den
patch som Acad bruger for at finde sine files ,drivere og applikationer.

Du finder search pathe i tools-preferences som første menupunkt.

P.C.

Fra : Karen

Dato : 18-02-03 14:04

Hej igen,
jeg har fundet en løsning på mit eget problem.
Man skal downloade ase.arx, asilisp.arx og render.arx.
fra www.autodesk.com under menu'en "Download Updates & Drivers".
Så er der farver på igen :D
- Karen