Hvilke højtalere?
Fra : David Lebech

Dato : 13-02-03 21:03

Hej,

Kan jeg få en mening om, hvilke højtalere jeg skal købe til min pc. Jeg har
et SB 5.1 lydkort.

Her er nogle stykker, jeg har kigget på:
http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml;jsession
id=JY5VSUGRFPFL0CRQNAVRYUYKGBUTSHD0?divId=0&groupId=CONNECTION_GR&catId=MULT
IMEDIA_PCPROD_CA&subCatId=PC_SPEAKERS_SU&productId=A5100_00
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&contentid=5047&crid=
2&detail=2&countryid=4&languageid=15
http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml;jsession
id=DIDNLJ0CS1JOICRQNAVRYVIKGBUTSHD0?divId=0&groupId=CONNECTION_GR&catId=MULT
IMEDIA_PCPROD_CA&subCatId=PC_MULTICHANNEL_SPEAKERS_SU&productId=A2610_00
http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=336&page=6

På forhånd tak!

Mvh
David Lebech

Fra : Vega

Dato : 13-02-03 21:49

Jeg har selv et sæt Z-640 og de spiller kanon godt, både i spil, film og
musik. Rigtig god Bass og diskanter. Kan kun anbefales.

Mvh. Vega.

Fra : David Lebech

Dato : 13-02-03 22:49

Hmm, link'ene er vist ikke blevet korrekt pasted. Men de henviser til
Logitech Z-640, Philips A5.100 Extreme Surround Power og et andet Philips
samt Creative Inspire 5100

- David Lebech

Fra : jakob

Dato : 14-02-03 09:48

Hej

Jeg har hos en ven hørt nogle altec lansing og var meget imponeret. Om
de fås med baghøjtalere også det ved jeg ikke men når jeg skifter bliver
det til dem

Venlig hilsen

Jakob

Fra : ChristianTC

Dato : 14-02-03 18:22

"David Lebech" <lebech@privat.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Kan jeg få en mening om, hvilke højtalere jeg skal købe til min pc. Jeg
har
> et SB 5.1 lydkort.

Jeg har Logitech Z-540, der er en tand mindre end Z-640, og de spiller
kanon godt. Det er godtnok mine første computer højtalerer så jeg kan ikke
udtale mig om andre, men jeg er meget glad for dem og de spiller efter min
mening rigtig godt. Hvis du har pengene til Z-640 tror jeg ikke du går helt
galt i byen (de er THX-lyd godkendte og digitale).

MVH
Christian

Fra : Vega

Dato : 14-02-03 20:18

De er ikke THX godkendt. Det Z-680 der er det. Men de spiller rigtig god
alligevel.

Mvh. Lars.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-02-03 11:03

Vega wrote:

> De er ikke THX godkendt. Det Z-680 der er det. Men de spiller rigtig god
> alligevel.

THX kan da også være ligemeget i de her små plastik spilledåser.

--
Martin L. Johansen

Fra : Vega

Dato : 15-02-03 12:07

Ja, men de spiller sgu godt synes jeg.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-02-03 12:31

Vega wrote:

> Ja, men de spiller sgu godt synes jeg.

Tja tjo, nja, njo. Godt og godt. De spiller godt at den type de er.

Jeg synes ikke der er ret meget nyanceret HiFi lyd over det man kan købe til
PC'en, heller ikke dem her.

Jeg synes de spiller okay, men så heller ikke mere.

Det er en smagssag og hvor meget man går op i det.

--
Martin L. Johansen

Fra : Vega

Dato : 15-02-03 12:48

De er kanon i film, og spil synes jeg og det er primært det jeg skal bruge
dem til. Mit HiFi anlæg klare musikken.

Mvh. Vega.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-02-03 16:01

Vega wrote:

> De er kanon i film, og spil synes jeg og det er primært det jeg skal bruge
> dem til. Mit HiFi anlæg klare musikken.

Okay. Der klarer mit HiFianlæg så det hele via optisk udgang.

--
Martin L. Johansen

Fra : Vega

Dato : 15-02-03 17:00