Løbslængde
Fra : Per Jensen

Dato : 13-02-03 18:01

Jeg har fulgt diskusionen vedr. Carl Gustav militærriflerne som ombygges til
jagtrifler. Jeg har selv en sådan
som jeg går og hygger lidt med, men nu er jeg blevet lidt i tvivl om hvor
meget jeg skal kort løbet ned til.
Nogen bud??? Vi snakker selvfølgelig 6,5x55.

Store Per.

Fra : Tommy Hasen

Dato : 14-02-03 15:53

Jeg har selv en sådan
> som jeg går og hygger lidt med, men nu er jeg blevet lidt i tvivl om hvor
> meget jeg skal kort løbet ned til.
>
> Store Per.

Pas på med hvad du selv laver, jeg har fået en frygtelig ballade fordi jeg
lod et maskinværksted dreje gevind på et løb, i stedet for en bøssemager.
Vil politiet være på tværs, må du ikke en gang selv tilpasse skæftet.

Tommy