Spole til Cardinal 4
Fra : Peter

Dato : 12-03-01 17:38

Jeg har - i øvrigt under en fight med et par store makreller - splittet
spolen til min gamle hæderkronede Cardinal 4 ad. Den gik simpelthen over i 2
dele. Nu er hjulet jo "kun" 15 - 20 år gammelt så det er alt for tidligt at
skifte det ud. Nu er spørgsmålet: Kan man nogen steder finde en ny spole til
hjulet. (De forhandlere jeg har prøvet kunne/ville ikke).
Jeg har både æske og papirer til hjulet, og reservedelsnummeret er :11526.
Hvis nogen kan hjælpe vil jeg være meget taknemmelig.
Venlig hilsen
Peter

Fra : Ivan T. Hansen

Dato : 12-03-01 19:47

Hej Peter

Jeg har selv et Cardinal 55 som jeg også ødelagde spolen på (et par gode
stegetorsk fra kysten). Jeg søgte ligeledes i flere forskellige
sportsforretninger uden held. Jeg havde opgivet at finde en ny spole indtil
jeg var på en ferie i Sverige. Der fandt jeg en lille grejforretning, og da
jeg forhørte mig ved ekspedienten var der en anden kunde i forretningen som
sagde at han da havde 2 spoler derhjemme. han var så flink at sælge den ene
til mig. Jeg tror du skal søge hjælp ved vores svenske kollegaer. Håber du
får held med det.

Med venlig hilsen
Ivan Hansen

Fra : Anders og Berit

Dato : 12-03-01 19:51

Prøv Steen hos Neptun Fiskegrej 58 26 12 10. Han plejer at kunne trylle.

Anders