Kryptering af drev-
Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-02-03 15:15

Hej

Findes der en billigere måde at kryptere et harddisk-drev en at bruge
PGP Disk?
Er der alternativer ?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Larz

Dato : 13-02-03 15:20

Jesper Hansen <sebulba_@mailme.dk> wrote in
> Findes der en billigere måde at kryptere et harddisk-drev en at bruge
> PGP Disk?
> Er der alternativer ?

scramdisk? drivecrypt? encryption for the masses? :)

--
-
Lars

Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-02-03 17:09

On 13 Feb 2003 14:20:25 GMT, Larz <lp@your-pants-coder.dk> wrote:

>scramdisk? drivecrypt? encryption for the masses? :)

Ok, prøver at kigge på dem...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Nicolai

Dato : 13-02-03 20:30

> Ok, prøver at kigge på dem...

Du nævnte selv pgp disk. Jeg bruger pgpdisk 8.0. Det er helt genialt imho.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-02-03 16:39

On Thu, 13 Feb 2003 20:30:20 +0100, "Nicolai"
<nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> wrote:

> Du nævnte selv pgp disk. Jeg bruger pgpdisk 8.0. Det er helt genialt imho.

Det er det sikkert, men bare lidt dyrt - ifølge min pengepung.

Tak til Peter som sendte den gratis PGP6.02 freeware.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Nicolai

Dato : 14-02-03 18:23

> Tak til Peter som sendte den gratis PGP6.02 freeware.

Du kører ikke XP?

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-02-03 19:57

On Fri, 14 Feb 2003 18:23:15 +0100, "Nicolai"

>Du kører ikke XP?

Det skal bruges på en win98 inst.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Alex Holst

Dato : 14-02-03 21:37

Jesper Hansen <sebulba_@mailme.dk> wrote:
> Tak til Peter som sendte den gratis PGP6.02 freeware.

"Jeg vil vaere sikker! Gider en eller anden tilfaeldig person at sende
mig et krypteringsprogram jeg kan benytte til at beskytte mine data?"

Software er en selv-henter.

http://www.pgpi.org/products/pgpdisk/