Vision fluegrej
Fra : Jan David

Dato : 13-02-03 08:29

hej NG

Er der nogen der har erfaringer med Vision stænger, beklædning mv? -gode som
dårlige

/Jan

Fra : Søren Eriksen

Dato : 13-02-03 10:07

Hejsa!

Er selv hyppig bruger af deres grej, er meget tilfreds. Dog var jeg lidt
uheldig med en stang der knækkede, men det kan jo ske for alle produkter.
Især deres stænger, har jeg været fint tilfreds med

Mvh

Søren

Fra : Knut

Dato : 13-02-03 15:52

-har prøvd flere typer av Vision stenger fra snøreklasse #3 til # 6. Er
veldig godt fornøyd med disse stengene.
Ikke så gal pris på dem heller (Norge)'

-Selv har jeg vadebukse m/ sko fra Vision. Har ikke noe å bemerke på den, i
de 4 årene jeg har brukt den.

Knut