Problemer med F-Lås på Logitech Elite Keyb~
Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 13-02-03 01:34

Hejsa.... Jeg har et lille irreterende problem som nogle af jer herinde
måske kan løse...

På Logitech Elite Keyboardet er F-tasterne udstyret med to funktioner via en
F-lås-tast.... Det er altså såden at tasterne virker som genvejstaster som
standard..... Dette er problemet da jeg ofte bruger F-tasterne (F5, F2,
ALT+F4), men somstandard er det genvejstasterne der er de primære, og det
betyder at man hver gang man starter computeren skal trykke på F-lås-tasten
for at få almindelige F-taster.... Er der nogle der kende en måde at dette
er omvendt, så jeg ikke skal gøre det ved hver opstart???

/Rasmus

Fra : Martin S.

Dato : 13-02-03 10:56

"Rasmus Wulff Jensen" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at få almindelige F-taster.... Er der nogle der kende en måde at dette
> er omvendt, så jeg ikke skal gøre det ved hver opstart???

Det vil jeg også meget gerne vide! Jeg har nøjagtig samme irriterende
problem med mit Logitech Internet Navigator Keyboard.

MVH Martin

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-02-03 00:44

On Thu, 13 Feb 2003 10:55:57 +0100, "Martin S."
<feedback56@hotmail.com> wrote:

>Det vil jeg også meget gerne vide! Jeg har nøjagtig samme irriterende
>problem med mit Logitech Internet Navigator Keyboard.

Der er desværre ingen løsning på det problem. For et problem er det!
Jeg har ledt "overalt" vha. Google. Finder spørgsmålet masser af
gange, men aldrig noget svar.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 126565925

Fra : Esben

Dato : 14-02-03 09:04

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Der er desværre ingen løsning på det problem. For et problem er det!
> Jeg har ledt "overalt" vha. Google. Finder spørgsmålet masser af
> gange, men aldrig noget svar.

Vi er åbenbart mange med det problem :(

--
Esben

Fra : Bach|DK|

Dato : 27-02-03 08:52

> Vi er åbenbart mange med det problem :(

Nu kan jeg se at tråden er lidt gammel, men jeg måtte alligevel lige
pointere at jeg også har problemet og at det irriterer mig helt vildt.
Håber der snart kommer en løsning på det.

--
Michael Bach

Fra : [8000] Søren

Dato : 27-02-03 20:09

> Nu kan jeg se at tråden er lidt gammel, men jeg måtte alligevel lige
> pointere at jeg også har problemet og at det irriterer mig helt vildt.
> Håber der snart kommer en løsning på det.

Nu kan jeg kun se den post j her svarer på, men jeg skal også "tænde" for
f-låsen på mit tastatur hver gang computeren har været rebootet. Det er et
sort logitech internet navigator second edition mener j det hedder. Trist at
erfare at der ikke lige i øjeblikket er en update eller andet der kan fikse
det, da det var derfor jeg subscribede på gruppen :-/

/Søren

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-02-03 11:22

"Rasmus Wulff Jensen" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> crashed Echelon
writing news:b2epb3$1vk3$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk:

> [...]
> F-taster.... Er der nogle der kende en måde at dette er omvendt, så
> jeg ikke skal gøre det ved hver opstart???

De ældre boards med F tasten (den med ledning) har dette problem som ikke
ser ud til at kunne løses.

De trådløse udgaver såsom Cordless Desktop Deluxe ser ud til at have fået
rettet problemet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Leony

Dato : 15-02-03 17:02

> [...]
meddelelse news:b2epb3$1vk3$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk

> På Logitech Elite Keyboardet er F-tasterne udstyret med to funktioner

Har netop læst en test af Microsoft's Wireless desktop sæt i PC-Planet.
I testen trækker denne feature ned (at man ikke kan se med en indikator
om F-Lock er aktiveret). De skriver til sidst i anmeldelsen:"Og da
F-Lock-tasten er en ren hardwarekontakt, kan man ikke slå funktionen fra
i driversoftwaren eller indstille den til at være slået fra ved
opstart."
Hvis dette passer (jeg ved det ikke), ser det ikke ud til at der kommer
en løsning på problemet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin S.

Dato : 15-02-03 23:01

> Har netop læst en test af Microsoft's Wireless desktop sæt i PC-Planet.
> I testen trækker denne feature ned (at man ikke kan se med en indikator
> om F-Lock er aktiveret).
[...]

På Logitechs er der en grøn F-diode, så man kan se om den er aktiveret eller
ej.

/Martin