Parallel-forlængerkabel
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-02-03 00:28

Hejsa!

Jeg skal bruge et forlængerkabel til parrallelporten. Det skal IKKE
være et printerkabel, men altså blot et forlængerkabel. Det behøver
ikke være særlig langt. Den enhed jeg skal tilslutte kan bare ikke
sidde direkte, grundet størrelsen.

Hvor får jeg fat i sådan et?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 13-02-03 01:40

Kik ind til Brink elektronik, de har sub. og meget andet i kabler.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.