Hvid schæfer
Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 13-02-03 00:06

Er blevet lidt nysgerrig.
Er der andre end mig der har en (el. flere) hvid schæfer herinde?

Hilsen Betina

Bailey: http://medlem.jubii.dk/betina79

Fra : Henrik Hansen

Dato : 13-02-03 00:08

Hej Betina!

næstefter min egen hund og lucky lukes ratata er din hund godt nok det mest
kære jeg længe har set. Jeg livligt forstille mig den i fuld aktion.
Jeg er selv den lykkelige ejer af en 3 1/2 mdr gammel border collie.

MVH

Henrik

Fra : x Vuf x

Dato : 14-02-03 11:38

Thu, 13 Feb 2003 00:07:34 +0100, Henrik Hansen wrote:

>næstefter min egen hund og lucky lukes ratata er din hund godt nok det mest
>kære jeg længe har set. Jeg livligt forstille mig den i fuld aktion.
>Jeg er selv den lykkelige ejer af en 3 1/2 mdr gammel border collie.

Siger du dermed, at Ratata er en hvid schäfer???

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Fra : Tage Klee

Dato : 13-02-03 08:01

Hej Gruppe,
Vi har p.t. 5 hvide schæferhunde, stambogsførte. Se vores hjemmeside:
www.hvidschaefer.dk
Med venlig hilsen
Skovgården

Fra : Jess L Andersen

Dato : 18-02-03 11:08

Betina von Ahnen Thygesen wrote:
> Er blevet lidt nysgerrig.
> Er der andre end mig der har en (el. flere) hvid schæfer herinde?

Tja..Mange af dem er der nok ikke.
Vi har også en. En utroligt dejlig hund på 6 mdr.
Nem at have med at gøre, lærenem og lydig..
Så hun har faktisk været noget af en succes oplevelse
Det eneste man kan invende i mode dem er at hvid nu er en upraktisk farve
når man bor på en gård..
Men ikke om jeg ville bytte Vaps væk for noget andet.

MVH

Jess L Andersen

Fra : Solvang

Dato : 24-02-03 15:37

"Jess L Andersen" <fdbjla1@fjerndette.fjernuv.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> når man bor på en gård..
> Men ikke om jeg ville bytte Vaps væk for noget andet.

Hej
Hvor har I købt jeres hvide schæfer ??

Fra : Jess L Andersen

Dato : 25-02-03 15:17

Hej Solvang

Jeg går ud fra, at det er mig du spørger.
"Solvang" <solvang@paradisFJERN.dk> wrote in message

> Hvor har I købt jeres hvide schæfer ??

Vi købte vores hund hos en "stue" opdrætter nede omkring Hobro og Onsild..
(sidder på arbejdet pt. men kan prøve at finde navnet hvis det er
interessant for dig)
Det var et lille sted hvor de kun havde et hold hvalpe ad gangen, og man
kunne mærke deres glæde og stolhed over de enkelte dyr. Jeg mener at huske
at der var to tæver der og en han.

MVH

Jess L Andersen

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 27-02-03 11:15

Jeg købte Bailey hos Kennel Kjærsgaard i Esbjerg.
De har begge forældredyr og har et kuld hvalpe om året.
De har hundene inde i huset.

Hilsen Betina