@computers TFT skærme..!
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-03 23:19

Nogen der har erfaring med disse TFT skærme??

En jeg kender har bedt mig finde en billig 15" TFT skærm - skal ikke bruges
til spil eller noget, kun tekstbehandling...

Asger

Fra : Olesen

Dato : 12-02-03 23:25

"Asger" <mail(at)tedbundy.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaring med disse TFT skærme??
>
> En jeg kender har bedt mig finde en billig 15" TFT skærm - skal ikke
bruges
> til spil eller noget, kun tekstbehandling...

For alt i verden..lav en aftale med butikken, at hvis
der er pixelfejl, så kan du returnere den.

Alt for mange skærme har pixelfejl, ofte tillades
6-7 stykker, før den ombyttes...

MVH

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-02-03 00:15

In dk.edb.hardware, "Asger" <mail(at)tedbundy.dk> <"Asger" <mail(at)
tedbundy.dk>> says...
> Nogen der har erfaring med disse TFT skærme??

Har du prøvet i dk.edb.hardware.skaerm ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-03 00:33

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in message
> In dk.edb.hardware, "Asger" <mail(at)tedbundy.dk> <"Asger" <mail(at)
> tedbundy.dk>> says...
>
> Har du prøvet i dk.edb.hardware.skaerm ?

Havde helt glemt at tjekke om der var sådan en gruppe! Sorry! :)

Asger