Router til Teletid med Bredbånd
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-03 23:22

Jeg har lige bestilt teletid med bredbånd, efter at have haft
NetExpress 1 (den med ATM kort) i lang tid. Jeg regner med at det er
en god ide at købe en router (i fremtiden skal der måske anskaffes en
computer mere, samt pga. firewall).

Den teledanmark på deres hjemmeside vil sælge hedder enten
D-link 804 Internet Gateway (på
http://www.teledanmark.dk/menu/sm2537.htm -> ekstra udstyr -> router)
eller hvis man vælger deres netbutik Unex BR400 Router
(http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;?ProductID=05ysHgt2TEIAAADvnZfdKfUg&CatalogCategoryID=QAcKamlDRsMAAADpJk6b7SgC

Pris 700 kr.

Er det noget at samle på, eller kan jeg få det 100 kr. billigere og
bedre andre steder? Er der nogle fladgruber? .... fortæl fortæl...

Ingen FUT (idet nogen ikke har tele.internet.adsl).

Mvh
Erik

--
Besøg http://www.lidtfedt.dk
inspiration til et bedre liv med

Fra : rea721

Dato : 13-02-03 01:17

Erik wrote:

> Ingen FUT (idet nogen ikke har tele.internet.adsl).

Meget dumt at x-poste mellem dk*hirakiet og interne grupper, hvordan har du
tænkt dig at de kunder der ikke har adgang til tele. grupperne skulle kunne
poste til tele. grupperne ??

FUT sat til dk.edb.hardware , som alle kan poste til.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Mark

Dato : 13-02-03 08:36

Hej Erik

Jeg har selv lige anskaffet mig enn router jeg skulle bruge med dansk kabel
tv. Man kunne købe en d-link DI 604, den køre rigtig godt. Nem at sætte op
og det hele. Fik den hos dktv på tilbud til 395,- Kan findes på edbpriser.dk
til omkring 470 kroner. Den er vidst nok den bedste til prisen.

Mvh
Mark

Fra : cybs

Dato : 05-03-03 00:02

<Erik> skrev i en meddelelse
> [...]
nZfdKfUg&CatalogCategoryID=QAcKamlDRsMAAADpJk6b7SgC

Nogen, der har prøvet Unex'en og vil dele ud af
deres erfaringer? Jeg er på jagt efter en router
til Webspeed - og vil helst handle "offline" (-:

cybs