hvordan henter og skriver man værdier i en~
Fra : OZ

Dato : 12-02-03 16:14

Hej NG

Kan man hente og putte værdier ind i en iframe??

Jeg forsøger mig på livet løst med at lave en wysiwyg editor i forbindelse
med en DB løsning.
I den forbindelse har jeg leget med forskellige løsninger, herunder en hvor
jeg taster noger ind i en <iframe>...
Men nu er mit problem "bare" hvordan henter jeg de data jeg taster ind via
iframe feltet og hvordan sætter jeg værdier ind i den???

strInfo er min variabel til at hente og skrive værdier til og fra DB

Jeg har forsøgt at hente og skrive værdier til min <iframe> via nedenstående
model men syntes slet ikke at kunne få det til at virke....

strInfo = idEditbox.document.body.innerText
strInfo = idEditbox.document.body.innerHTML

<iframe ID="EditBox" NAME="idEditbox" WIDTH="400" HEIGHT="200"></iframe>

Er der mon nogen der kan hjælpe mig videre???

PÅ forhånd tak, link vil også blive modtaget med klaphånd? evt. også link
til free wysiwug løsninger med DB....

Oz

Fra : Jacob Winther

Dato : 12-02-03 23:25

"OZ" <no_spam_gonzo@strike-team.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der mon nogen der kan hjælpe mig videre???
>
> PÅ forhånd tak, link vil også blive modtaget med klaphånd? evt. også link

Hej Oz

Se dette link, kan sikkert give dig nogle ideer.

http://www.insidedhtml.com/tips/contents/ts12/page1.asp

Venlig Hilsen

Jacob Winther
IT-C

---

Fra : OZ

Dato : 13-02-03 09:55

"Jacob Winther" <jacobww@hotmail.com> skrev:

> Se dette link, kan sikkert give dig nogle ideer.
>
> http://www.insidedhtml.com/tips/contents/ts12/page1.asp

Tusind tak, lige noget i den stil...

Oz