Digital kamera / webcam kombo?
Fra : Thomas

Dato : 12-02-03 15:16

Findes der et sted en oversigt over hvilke digitale kameraer, der også kan
fungere som webcam? Eller hvilke kameraer kender I til, som kan bruges som
webcam?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?
http://ownz.be/users/Chris/aanmelden.php?referrer=jogt.com Mere trafik?

Fra : Jacob

Dato : 13-02-03 04:10

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et sted en oversigt over hvilke digitale kameraer, der også kan
> fungere som webcam? Eller hvilke kameraer kender I til, som kan bruges som
> webcam?

Logitch har lavet et ved jeg.
En af mine venner har det, men har aldrig set det i funktion, så ved ikke
hvordan det virker

Jacob

Fra : Jan Vennike

Dato : 16-02-03 18:17

> [...]
> fungere som webcam? Eller hvilke kameraer kender I til, som kan bruges som

Jeg har et Fujifilm Finepix 303, som efter manualen skulle kunne - har dog
ikke testet det.
--
Jan

Remove the cat in the email to reach me