Fischer
Fra : Lykke Juhler

Dato : 12-02-03 14:23

Hej

Jeg har et maleri, -der er signeret Fischer.
Det forestiller Rebild Bakker og er rimelig stort.

Jeg har en forestilling om at det måske er August Fischer, -der har malet
det, -eller også en helt anden ukendt Fischer.

Jeg har et foto af billedet også af signaturen, -men hvor kan man sende det
hen for at finde ud af hvem det er?

Hilsen Lykke Juhler
fam.juhler@tcnmail.dk

Fra : HALLUM

Dato : 12-02-03 15:32

"Lykke Juhler" <fam.juhler@tcnmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det, -eller også en helt anden ukendt Fischer.
>
> Jeg har et foto af billedet også af signaturen, -men hvor kan man sende

Hejsa Lykke Juhler

Du kan sende signatur billedet til mig - så skal jeg slå det
op i den Timms Signatur håndbog - desværre en lidt sjælden
bog - men et fantastisk værktøj.

PS) Send også gerne et billede af hele billedet hvis du har.

mvh. Hallum ph@hallums.dk

Fra : Jimmy K

Dato : 20-02-03 11:13

prøv evt. www.antikbrevkassen.dk

mvh Jimmy

Fra : Lykke Juhler

Dato : 21-02-03 10:36

"> prøv evt. www.antikbrevkassen.dk

> mvh Jimmy

Hej Jimmy

Jeg har haft nogen til at kigge på mit maleri, -og må konstatere at, maleren
er en "ukendt" Fischer.

Jeg er stadig meget glad for mit maleri, -det hænger godt hvor det hænger.

Men tak for rådet.

Hilsen Lykke