Tegner søges !
Fra : slet JFBEQ

Dato : 12-02-03 10:09

--
Pia Hansen
Nordjylland

Jeg skriver små historier for børn og kunne tænke mig, at få dem
udgivet som billedbøger, MEN jeg er ikke så god til at tegne. Er du
det og har du lyst til at prøve, om vi sammen kan få en (flere?)
billedbøger udgivet ?
Pia

Fra : marian

Dato : 12-02-03 22:25

Hej Pia
du kan se de illustrationer jeg har lavet på www.mop.aab-net.dk under
illustrationer: fuglekongen og kejserens nye klæder, så kan du jo se om du
syntes , vi skulle arbejde sammen.
venlig hilsen marian oxholm pedersen

ps jeg kunne ikke sende emailen til din emailadresse ,den kom tilbage.

Fra : Angelbo

Dato : 13-02-03 11:57

Hej Pia

Jeg tegner og kunne godt tænke mig at illustrere. Kunne du evt. sende mig et
lille udrag af noget du kunne tænke dig at få tegnet, så jeg kunne forsøge,
om det var noget?

Mvh.
Lisbeth Angelbo
angelbo@tdcadsl.dk