skjult excel-fil med email
Fra : Carsten Kroghsbo

Dato : 11-02-03 22:16

Jeg har konstateret en excel-fil på min computer som jeg ikke selv har
lavet. Jeg har vist fået den sporet til hvor den kommer fra, men er
det overhovedet muligt at overføre en skjult excelfil uden at jeg har
kunne se det da jeg læste e-mailen.

Med venlig hilsen

Carsten

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 12-02-03 02:16

Carsten Kroghsbo <KROGHSBO@OFIR.DK> writes:

> [...]
> lavet. Jeg har vist fået den sporet til hvor den kommer fra, men er
> det overhovedet muligt at overføre en skjult excelfil uden at jeg har

Det kommer vel an på hvor den ligger. Min e-mail-klient har et
directory til attachments, der ender filerne i uden at jeg behøver
gøre noget.

Jeg tror det er nødvendigt med nogle flere informationer (som fx den
e-mail du tror bar filen, hvor filen ligger, og hvilken e-mail-klient
du bruger) for at kunne vurdere situationen.

Altså: Alt for lidt information til andet end vilde gæt.
/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller

Fra : Carsten Kroghsbo

Dato : 12-02-03 08:04

Jeg har brugt ofir, der ikke har noget specielt bibliotek til
modtagne filer.
Jeg har en formodning om at den har været "med" en "officiel" fil
og så er blevet lagt sammen med den i et bibliotek der skal
scannes for vira.

Jeg ved ikke om det hjælper

Hilsen

Carsten