Vedr. Canon BJC-6100
Fra : jørgen østergaard

Dato : 11-02-03 23:42

Hej Gruppe.
Min printer (mrk. subj.) vil ikke skrive med sort, men ok i øvrige farver.
Har kørt alle rense-og andre udbedte sessions.
Er der kun skraldespanden tilbage. Satte også ny sort patron i for at prøve
om det hjalp.

Jeg vil da blive så meget glad for erfaringer og kommentarer. På forhånd
tak.

De venligste hilsener
Jørgen.

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 11-02-03 16:11

"jørgen østergaard" <oester@NOSPAMtdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Gruppe.

Klokken er slet ikke så mange

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-02-03 17:43

Jógvan Lindenskov wrote:
> Klokken er slet ikke så mange

Det er fordi Jørgens tidszone er forkert.

Til Jørgen:
Dobbeltklik på dit ur nede i højre hjørne, vælg fanen
tidszone og find København (GMT+01:00).

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar på email.

Fra : jørgen østergaard

Dato : 12-02-03 04:34

Hej Mikael.
Du er nu ikke den første, der skriver min tid er forkert.
Men what dælen do I do? Når jeg går ind og checker, står alt som det skal.
Min computer skriver, jeg har afleveret indlæget kl 14.41
den 11/2. Hvad ser I?

dvh

Fra : Allig8or

Dato : 11-02-03 19:36

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 11-02-03 20:13

Således skrev "jørgen østergaard" <oester@NOSPAMtdcadsl.dk> i
dk.edb.hardware Tue, 11 Feb 2003 19:34:05 -0800:

> [...]
>Men what dælen do I do? Når jeg går ind og checker, står alt som det skal.
>Min computer skriver, jeg har afleveret indlæget kl 14.41

fra din header

>Date: Tue, 11 Feb 2003 19:34:05 -0800

Din tidszone er lidt langt vestpå.

Knud
--
Np: Alcatrazz - No Parole - 03 - Jet To Jet

Fra : Jesper Juul

Dato : 11-02-03 20:32

> [...]
> Men what dælen do I do? Når jeg går ind og checker, står alt som det skal.
> Min computer skriver, jeg har afleveret indlæget kl 14.41

Vi ser din tidszone står forkert.

Jesper Juul

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-02-03 13:45

jørgen østergaard wrote:
> Hej Mikael.

Hej

> Du er nu ikke den første, der skriver min tid er forkert.
> Men what dælen do I do?

Følger min anvisning, som skrevet før:
> [...]

> Når jeg går ind og checker, står alt som det skal.
> Min computer skriver, jeg har afleveret indlæget kl 14.41

At indlægget først ankom om aftenen, altså kl. 23.41.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 11-02-03 20:55

> [...]

> Har kørt alle rense-og andre udbedte sessions.
> Er der kun skraldespanden tilbage. Satte også ny sort patron i for at

Prøv at rense dyserne i printhovedet med isopropylalkohol / sprit.
Hjælper det ikke, skal der et nyt printhoved til - en fornøjelse der,
sidst jeg checkede, koster omkring 600 kroner.

mvh
Peter

Fra : jørgen østergaard

Dato : 12-02-03 22:10

Hej Peter.

Det prøver jeg. TAK

DVH
JØ.

Fra : Calle.

Dato : 11-02-03 22:41

Chuke Mimergolf wrote:
> [...]
> Hjælper det ikke, skal der et nyt printhoved til - en fornøjelse der,
> sidst jeg checkede, koster omkring 600 kroner.

NEJ lidt over 300,- incl. patron. Har selv købt et
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 12-02-03 16:25

"Calle." <Calle@jyde.danmark> skrev

> NEJ lidt over 300,- incl. patron. Har selv købt et

Det gør jo en forskel. (Det er et par år siden jeg checkede prisen hos
Canon, og den er åbenbart gået den rigtige vej siden da.

mvh
Peter