BorderStyles?
Fra : TH

Dato : 11-02-03 09:50

Hej NG,

Jeg skal dynamisk sætte en border-style...I CSS vil det blive
"border-bottom-style"....

Dvs fx.

document.getElementById("enDiv").style.? = "groove";

Men kan sgutte finde det rigtige ord for "border-bottom-style"....? Måske
jeg blot mangler et stort bogstav et sted jeg ved det ikke...jeg har prøvet
alle kombinationer stort set...Desværre bruger jeg udelukkende notepad og
har derfor ikke et program som lige kan lave stylen for mig :(

Nogen der har en ide?

/TH

---

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 11-02-03 11:00

"TH" <th@cogito.dk> writes:

> Men kan sgutte finde det rigtige ord for "border-bottom-style"....?

> Desværre bruger jeg udelukkende notepad og har derfor ikke et
> program som lige kan lave stylen for mig :(

Det er der skam ikke noget galt med.

> Nogen der har en ide?

"border-bottom-style" er korrekt CSS, men da man ikke kan bruge "-" i
navne i Javascript, så bruger javascript-bindingerne til DOM en anden
notation.

Linket til det er
<ULR:http://www.w3.org/TR/2000/REC-DOM-Level-2-Style-20001113/ecma-script-binding.html>

Den generelle regel er at man fjerner bindestregerne, men starter
næste del med stort. Altså bliver det til
borderBottomStyle

/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller

Fra : TH

Dato : 11-02-03 11:01

Hej,

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

<ULR:http://www.w3.org/TR/2000/REC-DOM-Level-2-Style-20001113/ecma-script-bi
nding.html>

EEEExcellent (Forestil dig Mr. Burns med fingrene samlet)
Det var præcist det link jeg søgte...

/TH

---