start af php side
Fra : Bo Andersen

Dato : 10-02-03 18:46

Hej... jeg skal til at starte en php side.. hvor der skal være en masse php
kildekoder... osv.. er der nogle her som har lyst til at være med .? ...
selve koden til siden skal jeg nok lave..

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-02-03 20:48

"Bo Andersen" <WoRRaX@WoRRaX.dk> wrote in

> [...]
> en masse php kildekoder... osv.. er der nogle her som har
> lyst til at være med .? ... selve koden til siden skal jeg nok

Du får hård konkurence kan jeg vist godt love dig på forhånd.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Tonny Jorgensen

Dato : 10-02-03 20:35

"Bo Andersen" <WoRRaX@WoRRaX.dk> wrote in message
> Hej... jeg skal til at starte en php side.. hvor der skal være en masse
php
> kildekoder... osv.. er der nogle her som har lyst til at være med .?
> selve koden til siden skal jeg nok lave..

hvorfor ikke bare bidrage til de eksisterende ganske udemærkede sider om
samme emne ?

- Tonny, www.jegergud.dk