Tiscali ny Kundeservice...
Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 10-02-03 16:50

Hej

Nu har Tiscali jo fået ny kundeservice der skulle træde i kraft i dag...
Nogle der allerede har opdaget en forbedring?

Jeg har ikke lige selv haft ringet, da jeg pt. ikke lige har noget at snakke
med Tiscali om...

Hilsen
Klaus

Fra : Michael Andreasen

Dato : 10-02-03 16:57

"Klaus Jacobsen" <Info@DJSanta.dk> wrote in message
> [...]
> Nogle der allerede har opdaget en forbedring?
> Jeg har ikke lige selv haft ringet, da jeg pt. ikke lige har noget at

heh... det er der sikkert mange andre der heller ikke har, men som sikkert
ringer aligevel

Gad vide hvor stor del af henvendelserne der egentligt i princippet ikke
vedrører tiscali/teledk o.s.v.

Mvh
Michael

Fra : Andreas Næsager

Dato : 10-02-03 17:35

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote in message

> Gad vide hvor stor del af henvendelserne der egentligt i princippet ikke
> vedrører tiscali/teledk o.s.v.

MANGE, folk tror bare det er udbyderen der har fejlen.

--
Andreas Næsager

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 10-02-03 17:41

> MANGE, folk tror bare det er udbyderen der har fejlen.

Nu er jeg ikke Tiscalikunde.
Men hvis jeg betalte Tiscali for en ydelse, ville jeg da være bedøvende
ligeglad med hvem der havde fejlen. -så jeg ved ikke hvad det er du prøver
at forklare.. venligst uddyb det

VH Tobias

Fra : Michael Andreasen

Dato : 10-02-03 18:00

"Tobias Nielsen" <tobias@tach.dk> wrote in message

> [...]
> ligeglad med hvem der havde fejlen. -så jeg ved ikke hvad det er du prøver

http://www.guld.dk/klassisk/index.php

Jeg har selv et bitte lille webhotel.. Her er et par eksempler:

Kunden > Jeg har downloadet mysql databasen fra www.mysql.com - og uploadet
den til siden. Jeg prøver nu at starte den med
http://www.domæne.dk/mysql-3.x.zip
Og det virker simpelthen ikke - og jeg skal have det til at virke. I må få
styr på jeres ting og få lortet til at spille

Kunden > Nu har jeg købt et webhotel, men hvordan laver jeg en hjemmeside?

Kunden > Nu har jeg fået et webhotel - hver gang jeg sender en mail til mig
selv, så går der over 2 minutter inden den kommer frem - fix det lige, tak!

Kunden > Nu har jeg faxet underskriften ind på forumularen til domænet for
over en halv time siden, hvorfor virker det ikke?

....... Et par klip fra dagligdagen ......

Mvh
Michael

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 10-02-03 19:29

> [...]
> over en halv time siden, hvorfor virker det ikke?
>
> ...... Et par klip fra dagligdagen ......

Alle de, er eksempler fra dagligdagen i mange callcentre og
supportafdelinger.
Du og jeg kan syntes denne type henvendelser er nok så tåbelige, men for
nogle kunder er det helt naturligt at spørge om sådanne ting. Selvfølgelig
kan man afvise nogle, henvise til nogle betingelser ved andre.. eller
generelt oplyse hvordan tingene hænger sammen - alt dette tager tid og
resourcer, og er det ikke også det kundeservice / support er til for?

Jeg mener det er lidt naivt at tro, at man kan køre en forretning, og så
ignorere denne type henvendelser - og derved give kunderne skylden for at
man ikke kan levere ordenlig service.

Misforstå mig ikke. Der er _mange_ kunder der kunne lære meget af at læse
betingelser og brugervejledninger _inden_ de kontakede deres udbyder - det
kan vi hurtigt blive enige om!

VH Tobias

Fra : Michael Andreasen

Dato : 10-02-03 21:16

> [...]
> betingelser og brugervejledninger _inden_ de kontakede deres udbyder - det

Du glemmer helt at kigge på hvad det er folk betaler for.. ydelsen i mit
tilfælde er at stille webplads til rådighed, ikke at lære folk at kode HTML

Når folk køber bil er der ingen der forventer at der også bliver monteret
telefon+radio for folk o.s.v. o.s.v. Medmindre der er lavet en særskilt
aftale

Mange tilfælde er det ikke ISP'ens skyld, men folk der ikke kan finde ud af
det.... Og når folk så bare ringer for et godt ord, så tager det tiden fra
de andre

Personligt ville jeg være ret ked af at ISP'erne kunne tilbyde fuld support
med alting lige fra installation af modem og hele vejen igenne,,, Ja måske
ligefrem sende en mand ud på adressen..

Det ville bare betyde prisstigninger og jeg har personligt kun ringet til
support 2 x i mit liv, selvom jeg har været på nettet fra day 1
(bogstaveligt talt)

Mvh
Michael Andreasen

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 10-02-03 21:49

> [...]
>
> Det ville bare betyde prisstigninger og jeg har personligt kun ringet til
> support 2 x i mit liv, selvom jeg har været på nettet fra day 1

Der er ingen der siger du skal hjælpe kunderne med sådanne ting. Men du
bliver nød til at tage telefonen og besvare deres mails når de henvender
sig. - Med andre ord bruge resourcer på det.

Det er jo ikke et problem Tiscali er ene om at have. Jeg er sikker på alle
udbydere får sådanne henvendelser, og de fleste kan styre det, uden at det
går ud over de andre kunder. Så alle må bruge resourcer på det.

Så jo, det er udbyderens fejl en stor del af vejen som du sætter det op. Så
kan du mene det er rimligt eller ej - men alle har krav på pæn behandling,
også selvom deres problem ikke nødvendigvis skal løses det pågældende sted.

VH Tobias

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-02-03 19:50

"Andreas Næsager" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> "Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote in message

> MANGE, folk tror bare det er udbyderen der har fejlen.

Når det så endelig er udbyderen den er gal med så er Tiscali ikke verdens
hurtigste i optræk.
F.eks skal der noget reverse dns på ip-adresserne vi har fået i firma reci,
oplysningerne blev sendt den 22/01 og gæt selv om der er sket noget endnu?
:)
Har mailet til dem ,men reaktionen udebliver jo som sædvaneligt (..)
Ligeledes da min adsl blev opsagt der fik jeg rimelig hurtigt en kreditnota,
routeren blev kasted i hovedet af tiscali 8.januar men har ikke set noget
til checken endnu :)

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-02-03 11:12

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3e47f433$0$10984$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> F.eks skal der noget reverse dns på ip-adresserne vi har fået i firma
reci,
> oplysningerne blev sendt den 22/01 og gæt selv om der er sket noget
endnu?

Hvad siger jeres aftale ang. leveringstid på den slags?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-02-03 11:40

> [...]
> reci,
> endnu?
>
> Hvad siger jeres aftale ang. leveringstid på den slags?

Ikke noget specikt.
Men da jeg fik fat i erhvervssupport gav han udtryk for et par dage. Det må
jeg nok sige de er ved at være gået til fulde :)

/Dennis

Fra : Simon Skals

Dato : 11-02-03 22:35

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
> Hvad siger jeres aftale ang. leveringstid på den slags?

Bliver det aldrig lidt kedeligt at skamride den dér "har du en
kontrakt, som eksplicit giver dig krav på ditten-datten" ?

Det er faktisk de færrste aftaler, som klar og tydeligt angiver
tidsfrister på leverance af mindre tillægsydelser.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-02-03 23:33

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
> Det er faktisk de færrste aftaler, som klar og tydeligt angiver
> tidsfrister på leverance af mindre tillægsydelser.

Jeg siger ikke at sådanne aftaler eksisterer, men at det er ret
meningsløst at brokke sig, når man reelt ikke er lovet bedre. Det var
Dennis så blevet, men det fremgik ikke af første indlæg.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Simon Skals

Dato : 11-02-03 23:50

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
> Jeg siger ikke at sådanne aftaler eksisterer, men at det er ret
> meningsløst at brokke sig, når man reelt ikke er lovet bedre.

Dvs. hvis man ikke er blevet lovet noget, så bør man bare sætte
sig tilbage og vente og håbe, der sker noget, før man får skæg og
kighoste?

Udviser du selv denne form for tålmod, når du som forbruger ikke
har en kontrakt med tidsfrister og hele moletjavsen?

Jeg tror godt, man kan blive lidt farvet i sit syn på sagerne,
hvis man har siddet mange år på den anden side af skranken i
udbyderbranchen, men jeg synes, det er lidt useriøst at affeje
enhver kritik af udbydernes behandlingstid af den ene eller anden
type sager med kommentaren "har du en kontrakt, der garanterer
dig en fast leveringsdato?"

Hvis man som kunde beder om at få udført en forholdsvis simpel
tjeneste, som oprettelse af reverse DNS efter min opfattelse er,
vil jeg faktisk mene, at den ansvarlige udbyder selv sørger for
at gøre opmærksom på eventuelle forhold, der kan forlænge
arbejdets varighed til mere end en eller to arbejdsuger, hvilket
efter min opfattelse bør være det maksimale for den omtalte
opgave.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-02-03 00:12

> Dvs. hvis man ikke er blevet lovet noget, så bør man bare sætte
> sig tilbage og vente og håbe, der sker noget, før man får skæg og
> kighoste?

Nej. Men der er forskel på brok og at gøre opmærksom på problemet.

> Udviser du selv denne form for tålmod, når du som forbruger ikke
> har en kontrakt med tidsfrister og hele moletjavsen?

Jeg brokker mig ikke medmindre jeg har noget at have det i. Det behøver
ikke at være en komplet kontrakt, bare det er en aftale.

> jeg synes, det er lidt useriøst at affeje
> enhver kritik af udbydernes behandlingstid af den ene eller anden
> type sager med kommentaren "har du en kontrakt, der garanterer
> dig en fast leveringsdato?"´

Kritik er en ting, brok er en anden, i min bog.

> Hvis man som kunde beder om at få udført en forholdsvis simpel
> tjeneste, som oprettelse af reverse DNS efter min opfattelse er,

Halvdelen af mit oprindelige spørgsmål var egentlig om den slags var
inkluderet i produktet.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Simon Skals

Dato : 12-02-03 00:35

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
> Nej. Men der er forskel på brok og at gøre opmærksom på problemet.

Jeg vil ikke kategorisere det som gemen brok, hvis man i en tråd
om en given udbyders kundeservice gør opmærksom på, at man har
ventet i tre uger på at få udført et temmelig enkelt stykke
arbejde.

> Jeg brokker mig ikke medmindre jeg har noget at have det i. Det behøver
> ikke at være en komplet kontrakt, bare det er en aftale.

Så er du nok ikke, som folk er flest. Jeg tror, de fleste som
udgangspunkt er ret large og derfor undlader at udbede sig en
specifik leverancedato - men i stedet forlader sig på håbet om,
at det nok sker inden for rimelig tid.

> Halvdelen af mit oprindelige spørgsmål var egentlig om den slags var
> inkluderet i produktet.

Uanset om det var en del af produktet, eller om der var tale om
en ordre på en tillægsydelse, så forekommer ekspeditionstiden mig
meget lang.

Jeg tror helt generelt, at vi skal vende os til, at kunderne i
stigende grad betragter ADSL og de mere trivielle tillægsydelser
som et helt almindeligt konsumprodukt og følgelig har de samme
forventninger til ukompliceret og kvik leverance.

For en god ordens skyld vil jeg lige understrege, at min
indblanden ikke har til sigte at spekulere i, hvorvidt Tiscali er
hurtigere eller langsommere end andre - jeg taler om det helt
genrelle i, at kunderne har marginal forståelse for lange
leveringstider på banale ydelser (hvad det efter min mening er at
oprette reverse DNS på IP-adresser, når man har fået tilsendt
oplysningerne).

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : rea721

Dato : 12-02-03 01:13

Simon Skals wrote:
-snip-

Meget enig i din fremlægning.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 12-02-03 01:25

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
>
>Halvdelen af mit oprindelige spørgsmål var egentlig om den slags var
>inkluderet i produktet.

Hvis det ikke er inkluderet i produktet så man da forvente at få
et "nej" ret hurtigt.

Jeg må indrømme at hvis jeg bad om at få en reverse DNS sat, og
det ikke var sket inden for et par dage, så ville jeg gå ud fra
at jeg var blevet glemt, og rykke.

De vel 4-5 gange jeg i tidens løb har bedt TDC om noget med
reverse DNS (PTR-poster eller delegering) er det altid sket inden
for en dags tid, hvadenten det har drejet sig om en fastlinje
eller en Pro@ccess ADSL.

Jeg synes egentlig det hører til enhver form for
forretningsforhold at hvis kunden beder om noget der oplagt kan
leveres med en ganske lille arbejdsindsats, så får han inden for
ganske få dage enten det han beder om eller et afslag eller en
tidshorisont. Det hører til almindelig professionalisme, og
burde ikke behøve stå i en kontrakt.

Og hvadenten det står i en kontrakt eller ej, så er det eneste
reelle magtmiddel en almindelig småkunde har, jo alligevel at
handle et andet sted i fremtiden.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Peter Brodersen

Dato : 12-02-03 01:15

On Tue, 11 Feb 2003 11:11:40 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Hvad siger jeres aftale ang. leveringstid på den slags?

Sikkert ingenting. Det er her, service kommer ind i billederne.

Det er også service at udbydere fx sender regninger ud. Ingen har krav
på at få tilsendt en regning.

Men den dag, en udbyder - for at nu at fortsætte med ovennævnte
eksempel - vælger ikke at sende regninger ud, men bare lade kunder
selv ligge og fedte med det, så kan du roligt se en reaktion,
udbyderen mildest talt bør forholde sig til.

Sådan fungerer service-fænomenet. Det er noget, de fleste firmaer
forlængst har vænnet sig til.

--
- Peter Brodersen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 12-02-03 13:24

Hej Dennis Pedersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> F.eks skal der noget reverse dns på ip-adresserne vi har fået i
> firma reci, oplysningerne blev sendt den 22/01 og gæt selv om der
> er sket noget endnu? :)

Hvis jeg var i denne situation, ville jeg ringe til dem.

> Har mailet til dem ,men reaktionen udebliver jo som sædvaneligt

Ring i stedet for.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 13-02-03 10:15

> Ring i stedet for.

Du er vist ikke Tiscali-kunde, for så ville du vide at det er håbløst at
ringe til dem.
Man skal være heldig, hvis man kan komme i kø som nummer 8. Oftest besvares
opkald slet ikke.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 13-02-03 10:53

In article <3e4b622f$0$11026$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Allan Lund Soerensen wrote:

> [...]
> ringe til dem.
> Man skal være heldig, hvis man kan komme i kø som nummer 8. Oftest besvares

Du er vist ikke Tiscali-kunde, for så ville du vide at de har outsourcet
deres callcenter til SNT for nylig, så ting har ændret sig.

--
Andreas Plesner Jacobsen | All things are either sacred or profane.

Fra : Simon Skals

Dato : 13-02-03 11:33

It seems Andreas Plesner Jacobsen wrote:
> Du er vist ikke Tiscali-kunde, for så ville du vide at de har outsourcet
> deres callcenter til SNT for nylig, så ting har ændret sig.

Den omtalte henvendelse gik dog på et produkt bestilt i firmaregi
- håndteres den slags ikke stadig inhouse i Tiscali?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Rudi Stegen

Dato : 13-02-03 11:37

Hej Simon Skals, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Den omtalte henvendelse gik dog på et produkt bestilt i firmaregi
> - håndteres den slags ikke stadig inhouse i Tiscali?

Jo (endnu), men der er der sjældent ventetid, man kan nå at tale om.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 13-02-03 12:17

In article <slrnb4mt2q.q09.spam@www.gid.dk>, Simon Skals wrote:

> Den omtalte henvendelse gik dog på et produkt bestilt i firmaregi
> - håndteres den slags ikke stadig inhouse i Tiscali?

Jo, mig bekendt. Men jeg opfattede ovenstående som en generel antagelse,
jeg tror aldrig der har været problemer med ventetid på erhvervslinjen
(med mulig undtagelse omkring perioden med introduktion af deres nye
kundeservice-system)

--
Andreas Plesner Jacobsen | Everything you know is wrong!

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 17-02-03 15:01

> Du er vist ikke Tiscali-kunde, for så ville du vide at de har outsourcet
> deres callcenter til SNT for nylig, så ting har ændret sig.

Nej, heldigvis ikke mere, men det forhindre ikke Tiscali i at blive ved med
at sende regninger og rykkere og så er det man nød til at ringe.
Så sent som den 7 februar forsøgte jeg hele dagen at ringe for at få en
forklaring på en rykker. Ikke en eneste gang lykkedes det at komme i
telefon-kø.
Jeg opgav til sidst og sende en besked via deres support-formular. Den er
d.d. endnu ikke besvaret.

Og ja, jeg VAR også Erhvervs-kunde hos Tiscali. Det betyder dog ikke at man
får hverken bedre produkter eller bedre support.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 17-02-03 15:26

In article <3e50eb3b$0$11087$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Allan Lund Soerensen wrote:

> Nej, heldigvis ikke mere, men det forhindre ikke Tiscali i at blive ved med
> at sende regninger og rykkere og så er det man nød til at ringe.
> Så sent som den 7 februar forsøgte jeg hele dagen at ringe for at få en

Det var mig bekendt d. 10/2 de outsourcede driften.

--
Andreas Plesner Jacobsen | And on the seventh day, He exited from append mode.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-02-03 00:40

Hej Allan Lund Soerensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Og ja, jeg VAR også Erhvervs-kunde hos Tiscali. Det betyder dog
> ikke at man får hverken bedre produkter eller bedre support.

Hvis det var "standarderhvervskunde", betalte du jo heller ikke mere
end privatkunder, hvorfor det er svært at se nogen grund til, man
skulle have bedre dit og dat. Men man kan købe sig til det, jf.
<http://erhverv.tiscali.dk/erhvervsservices/>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 18-02-03 09:46

> [...]
> end privatkunder, hvorfor det er svært at se nogen grund til, man
> skulle have bedre dit og dat. Men man kan købe sig til det, jf.

Jeg har aldrig hørt om at der skulle være forskel på "erhvervskunder".
Når man som erhvervsdrivende bestiller et produkt i Tiscalis
Erhvervsafdeling, forventer man som minimum at de tager deres telefon når
man ringer på deres såkaldte erhvervs-support.
Som erhvervskunde forventer man heller ikke at de pludselig ligger FormMail
i 3-4 uger, så mine kunder kunders online-bestillinger går tabt.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-02-03 10:07

"Allan Lund Soerensen" <microtec1@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> Erhvervsafdeling, forventer man som minimum at de tager deres telefon når
> man ringer på deres såkaldte erhvervs-support.

Eller i det mindste bare svarer på mail :)
Jeg mener nok grænsen er nået når vi snakker over 3ugers svartid (stadig
intet svar).Det er jo trods alt et *internet firma* - men det er vist ikke
helt slåwn igennem nede ved HQ ? ;))
Konsekvensen af dette er blevet at der d.d er bestilt TDC Internet Erhverv
istedet.
Gad vide hvor mange andre der går samme vej? (det var også på samme konto
min hjemme adsl ved Tiscali døde.)

/Dennis

Fra : Soeren Rasmussen

Dato : 20-02-03 08:56

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message news:<3e51f79f$0$11050$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> helt slåwn igennem nede ved HQ ? ;))
> Konsekvensen af dette er blevet at der d.d er bestilt TDC Internet Erhverv
Jeg har forlængst opsagt mit adsl abonnement forlængst (aug 2002) men
får stadig regninger på underlige ting der hidrører fra et
usandsynligt rod i de interne systemer. Dobbelte registreringer -
hardware vi aldrig har modtaget -osv osv.
OG MED HENSYN TIL DEN SÅKALDTE NYE SUPPORT ER ALT VED DET GAMLE.
UMULIGT AT KOMME IGENNEM PÅ TELEFON- INGEN MULIGHED FOR EMAIL - INEGN
SVAR PÅ BREVE - INEGNTING - INGENTIG. Hvornår lukker Telestyrelsen
dette griseri. ???????

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 20-02-03 10:31

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3e51f79f$0$11050$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> intet svar).Det er jo trods alt et *internet firma* - men det er vist ikke

Du kommer nok til at vente længe endnu.
Jeg har stadig ikke fået svar på henvendelse fra 12/9-2002 (ref.
20020912517558, hvis nogen fra Tiscali kikker med).

Heller ingen reaktion på min henvendelse den 7/2-2003 (ref. 20030207553470,
stadig hvis nogen fra Tiscali kikker med), som jeg sendte efter at have
opgivet at ringe til dem for at få en forklaring på den rykker jeg har fået
tilsendt.

Jeg har så idag ringet til Tiscali´s såkaldte "nu support" for at få en
forklaring på den tilsendte rykker, når de nu ikke besvarer skriftlige
henvendelser.
Det er ikke en specielt imponerende forbedring der er sket, men efter 10
minutters ventetid lykkedes det at komme igennem til en medarbejder (ringede
10.00, stadig hvis nogen fra Tiscali kikker med og hævder er der ikke er
ventetid).

Svaret var kort; "Din klage er stadig under behandling er stadig under
behandling" (den er sendt 25/9-2002 pr. brev+fax og jeg har intet hørt fra
dem).
Jeg spørger så hvorfor de sender rykkere på en sag, der er under behandling?
Svar "Det er også en fejl".

Fra : Soeren Rasmussen

Dato : 20-02-03 22:22

"Allan Lund Soerensen" <microtec1@yahoo.com> wrote in message news:<3e54a040$0$11020$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> dem).
> Jeg spørger så hvorfor de sender rykkere på en sag, der er under behandling?

TJAHH det er jo nok ved at være tid for at komme i TV - jeg tænker der
jo masser af stof i disse spalter til at komme i pengemagasinet eller
kontant. Det kunne jo være dejligt at få hængt dette griseri hængt ud
for åbent tæppe...........FY føj da...