Findes der en dansk webside, der samler we~
Fra : Martin Skovgaard

Dato : 10-02-03 13:41

Hej Alle

Jeg har for nyligt skrevet bogen:

"Bliv Set Online -
En praktisk guide til hvordan du få flere besøgende på dine websider"

Bogen sælges via de traditionelle kanaler (boghandlere o.a.), men jeg
promoverer den også selv online på siden www.blivsetonline.dk.

Jeg forestiller mig, at webdesignere er gode at foretage
link-udveksling med for at forøge trafikken på min side, og i den
forbindelse vil jeg gerne spørge:

Findes der en dansk side, hvor alle webdesignere melder sig til, hvis
de vil tjene penge på at designe sider for andre?

På forhånd tak for hjælpen

Venligste hilsener
Martin Skovgaard
Forlaget IT & Handel
www.blivsetonline.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 10-02-03 14:20

Martin Skovgaard skrev:

> [...]
>
> Findes der en dansk side, hvor alle webdesignere melder sig til, hvis
> de vil tjene penge på at designe sider for andre?

Ved et ikke, men der findes en nyhedsgruppe der
hedder dk.velkommen og der burde du nok have
startet, da det ikke er velset med rekvalmer i alle
de ng'er du har sendt til.

Du burde også lige læse lidt om:
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

Du kunne prøve med din rekvalme i dk.opslag

FUT dk.admin.netikette

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 11-02-03 11:01

jeg arbejder selv med onlinemarkedsføring...

jeg håber ikke du anbefaler denne form for synlighed i din bog - at
rundsende et oplæg til alskens nyhedsgrupper der bare lugter lidt af fisk,
men som dybest set er udenfor alle gruppernes kerneemne - for at reklamere
for dit produkt.

det er ikke etisk holdbart - men selvfølgelig er dårlig reklame bedre end
ingen reklame, problemet er blot at du hermed har diskvalificerer dig selv
og dit produkt

- Henrik

Fra : Peo

Dato : 11-02-03 11:28

Jeg havde egenligt besluttet mig for ikke at besvare dette indlæg, af åbenlyse grunde, men
gør det nu da jeg både syntes og mener at Henrik ikke er alene om sit indtryk af indlæget.
Åbenlys spamming. Indlæget har med denne gruppe at gøre, og samtidigt forsøges der på at
reklamere for/sælge et produkt.
For det ikke skal være løgn, så er produktet en bog om hvordan man bliver set på nettet -
formodenligt skrevet af en person med ekspertviden tænker man - Men nej. Hvorfor vil
'eksperten' først sælge mig sin bog om hvordan man bliver set på nettet, og lige bagefter
udtrykke sine vage forestillinger om hvrdan det måske kunne være at tingene fungerer?

Det her er ikke en gang spamming, det er dårlig spamming - selv for dig Martin Skovgaard.

Michael Peo

Fra : Peo

Dato : 11-02-03 11:30

indsæt *intet* hvor det passer!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-02-03 11:28

Peo skrev:

> [...]
> Åbenlys spamming. Indlæget har med denne gruppe at gøre, og
> samtidigt forsøges der på at reklamere for/sælge et produkt.

Samme her - men det bliver ikke meget bedre af at fortsætte
debatten i fem grupper (den hører ikke hjemme i nogen af dem).

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg henvises automatisk
til nævnte gruppe og kan kun læses der).

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-02-03 18:20

Martin Skovgaard skrev bl.a.:
> Hej Alle

Klage er sendt til abuse@post.tele.dk for at spamme i
nyhedsgrupperne.
Kunden er:
0x503ed152.bynxx8.adsl-dhcp.tele.dk.

Håber i andre vil gøre det samme.

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : LVJ

Dato : 25-02-03 15:10

....for hvis du tror du er noget - er der noget du har misforstået

LVJ