Fældning.
Fra : Marlene

Dato : 10-02-03 13:20

Hejsa!

Min fjordhest fælder utroligt meget lige i øjeblikket. Hun har dog stadig
tyk vinterpels, men jeg synes godt nok, at det er lige tidligt nok at fælde
så meget. Når jeg strigler hende, er det lige før, der ryger store totter
af. Er det normalt på denne årstid?

Mange hilsner

Marlene.

Fra : Tanja Bromley

Dato : 10-02-03 13:42

"Marlene" <tunne@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fælde
> så meget. Når jeg strigler hende, er det lige før, der ryger store totter

Ja, det er helt normalt. Min Fjordhest fælder også MEGET
Vi er jo gået mod lysere tider, så det er jo nok grunden ... jeg mindes
også, at det er sket før, at mine heste har fældet så tidligt på året ...

/Tanja

Fra : Marlene

Dato : 10-02-03 13:41

Tanja Bromley <tanja@bromley.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b286e1$6ls$1@sunsite.dk...

> [...]
> Vi er jo gået mod lysere tider, så det er jo nok grunden ... jeg mindes
> også, at det er sket før, at mine heste har fældet så tidligt på året ...

Hej Tanja.

Tak for det hurtige svar :) Du har beroliget mig.

Ha' en god dag.

Kh. Marlene.

Fra : Anet

Dato : 10-02-03 14:04

Selv heste der går med dækken fælder nu. Det er skønt for så er foråret på
vej.....

--
Hilsen
Annette

Fra : Tine Gade

Dato : 10-02-03 15:59

Fra : Marlene

Dato : 10-02-03 18:25

Tine Gade <tine@miba.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Pine.GSO.4.21.0302101558080.23350-100000@ran.miba.auc.dk...
> Selv min DV hoppe der ellers er klippet fælder helt vildt i sadellejet og
> på benene hvor den ikke er klippet!!
> Tine

Ok, jeg behøver vist ikke være nervøs mere!!!!!!! Men hold op, hvor hun
fælder. Især når hun lige ryster sig, så flyver hårene overalt!

Vh. Marlene.