Problem med Apecer HandyDrive
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 10-02-03 10:22

Jeg har købt en 128Mb Flash-RAM HandyDrive fra Apacer, men har
store problemer. Når jeg på min gamle Compaq Presario 5240 med
Windows2000 indsætter den i USB-porten, så går meddeler PC'en at
den har fundet ny hardware, hvorefter den går den. Jeg har derfor
prøvet på en anden spritny stationær med WindowsXP, men her går
den ned ligeså snart jeg indsætter HandyDriven. Endelig har jeg
prøvet på en ny Toshiba bærbar og her virker den upåklageligt.
Har nogen en god forklaring på mit problem og hvad jeg kan gøre
for at få den til at virke på min presario?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

NB: Beklager at mine indlæg en time foran - serveren har skylden
og jeg *kan* ikke rette det.