huntbar. hvordan fjerner jeg det 100%
Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-02-03 23:10

Der ligger et program der hedder 'huntbar' i min browser som popper op lige
inden jeg er ved at downloade en langsom side færdig. Det er en pestilens.
Jeg har ellers fjernet det via kontrolpanel og fjernet alt hvad der havde
med det at gøre, men åbenbart ikke nok :( Nogen der har samme problem eller
som kan hjælpe??

På forhånd tak.

Mvh Thomas

Fra : Leony

Dato : 10-02-03 09:42

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alt hvad der havde med det at gøre, men åbenbart ikke nok :( Nogen
> der har samme problem eller som kan hjælpe??

http://www.google.com/search?q=uninstall+huntbar&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8
Prøv at læse link 1 og check derefter link 4 (download spybot).
Håber det hjælper.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leo.E

Dato : 10-02-03 12:04

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<b26jke$c87$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> med det at gøre, men åbenbart ikke nok :( Nogen der har samme problem eller

Hej
Du har nok fået noget ned i reg.db. prøv at fjerne det med den
her:"spybot" fra pepimk software.
Hilsen: Leo

Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-02-03 13:17

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hej
> Du har nok fået noget ned i reg.db. prøv at fjerne det med den

Oh boy...Jeg troede jeg var dækket ind med ad aware, men nej. Spybot fandt
over 221 problemfiler bla 15 huntbar filer.

Mvh Thomas

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-02-03 11:29

Thomas Hjort wrote:

> Oh boy...Jeg troede jeg var dækket ind med ad aware, men nej. Spybot
> fandt over 221 problemfiler bla 15 huntbar filer.

Hvilken AdAware er det? Version 5.x eller 6.0?

--
PeKaJe