Lille kabinet?
Fra : Jimmy

Dato : 09-02-03 23:20

Hej

Hvor kan jeg købe et superlille kabinet?

Jeg har set på edbprisers micro og minitower, men de er for store.

Jo mindre jo bedre...

Mvh
Jimmy

Fra : Jonas Jalling

Dato : 09-02-03 23:25

"Jimmy" wrote:
> Hej
>
> Hvor kan jeg købe et superlille kabinet?
>
> Jeg har set på edbprisers micro og minitower, men de er for store.
>
> Jo mindre jo bedre...

Hej Jimmy,

Her har de noget (bemærk at det er til mini-itx motherboards)
http://linitx.com/

Jonas Jalling

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 10-02-03 01:00

"Jonas Jalling" <jonas@jalling.dk> skrev i en meddelelse
> Her har de noget (bemærk at det er til mini-itx motherboards)
> http://linitx.com/

Hmmm nogen der ved om det er muligt at få noget lignende bare med en
enkelt ISA slot ?
(kan fint være ned til omkring 300MHz)

Hygge
Søren Steinmetz

Fra : Jannik E.

Dato : 10-02-03 02:37

"Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Hvor kan jeg købe et superlille kabinet?
>
> Jeg har set på edbprisers micro og minitower, men de er for store.
>
> Jo mindre jo bedre...

Her er der en del:
http://www.kustompcs.co.uk/

--
Jannik

(Slet "removethis123", for direkte mail)