Asus A7A266
Fra : CTK

Dato : 12-03-01 14:22

Nogen der kender data på dette bundkort, og evt. ved hvornår det lander i
Danmark ?

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-03-01 14:53

"CTK" <claus@kjerkegaard.dk> skrev
> Nogen der kender data på dette bundkort, og evt. ved hvornår det lander i
> Danmark ?

Hvilke features har det mb, for jeg kan ikke finde det på
http://www.asus.com/products/Motherboard/index.html ? Hvis du derimod mener
A7M266 så importerer Microtronica det, men jeg ved ikke lige hvilke butikker
der sælger det.

/A

Fra : CTK

Dato : 12-03-01 15:22

næh - det er et nyt bundkort der kommer, med både Sdram og DDR-Ram sokler...

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-03-01 15:44

"CTK" <claus@kjerkegaard.dk> skrev
> næh - det er et nyt bundkort der kommer, med både Sdram og DDR-Ram
sokler...

Hvad har det ellers af features ?
(Jeg kan stadig ikke finde det på asus.com)

/A

Fra : JK

Dato : 12-03-01 15:42

> Hvad har det ellers af features ?
> (Jeg kan stadig ikke finde det på asus.com)

det lyder lidt som en "and" - hvis det ikke engang står på Asus egen
hjemmeside ?!?

/JK

Fra : CTK

Dato : 12-03-01 16:47

Asus er altid ufatteligt langsomme til at opdatere deres hjemmeside - jeg
har flere gange set nye bundkort herhjemme i DK der ikke engang var kommet
på Asus hjemmeside endnu.

Det har stået i bl.a. Alt om Data og et blad mere (kan ikke huske hvilket,
men det var dansk)

Claus

Fra : The Boogieman

Dato : 12-03-01 18:17

Der er et bundkort der hedder A7A266, og det har både SD-Ram og DDR-Ram
sokler, desuden er det Aladin chipset. Det lander i handlen omkring slutning
marts først i april.

Niels

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 20-03-01 10:30

"CTK" <claus@kjerkegaard.dk>
> Nogen der kender data på dette bundkort, og evt. ved hvornår det lander i
> Danmark ?

http://event.asus.com.tw/cebit2001/product/mb/ali/a7a266.htm

Gad vide om det kan køre med begge ramtyper samtidigt -> 5GB ram....

/Anders