Flash
Fra : thomas

Dato : 09-02-03 20:32

Hej jeg er ny i Flash jeg har lavet en Flash Animation som jeg gerne vil
have ind på min hjemmeside hvordan gør jeg???

Fra : Peo

Dato : 09-02-03 22:26

Publicér din flash-film og lad Flash lave html'en. File > Publish Settings (her kan du
lave diverse instillinger for hvordan din film skal publiceres), og så bare tryk Publish.
Så generere flash en swf-fil med tilhørende html, lige til at uploade eller til at
redigere yderligere i.

/peo

Fra : thomas

Dato : 10-02-03 08:10