Asus knibe
Fra : keldo

Dato : 09-02-03 16:12

Asus A7V133

Min pcer står altid tændt. Da jeg vågnede i morgen sagde den bha bhu (som en
ambulance). Endvidere havde den genstartet sig selv. Jeg genstartede igen og
gik i bios. Her stod den til "truttle"? ved CPU-overophedning, jeg satte den
nu til at lukke ned ved overophedning. Da jeg savede ændriningerne og exit,
slukkede pcen. Nu kan jeg kun starte den i 3 sek, så slukker den igen. Jeg
har forsøgt at "clear C-mos" ved kortslutning på bundkortet, samt taget
batteriet ud. Men intet virker, jeg kan ikke starte!!!!!
(jeg skulle have holdt mine fede fingre væk)
Hvad gør jeg, er alt håb ude, det kan sgu da ikke være rigtigt!!!!!!
Jeg håber der kommer et nemt svar, så mine nerver kan komme på plads igen.

Svar venligst i gruppen, da min pcer ikke virker

René Keldorff

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-02-03 17:00

"keldo" <keldorff@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg håber der kommer et nemt svar, så mine nerver kan komme på plads igen.
>
> Svar venligst i gruppen, da min pcer ikke virker

Tjek om blæseren kører og om køleren sidder ordentligt på!
Om nødvendigt, så støvsug køleren!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Olesen

Dato : 09-02-03 17:11

"Jesper Nielsen" <jni@stoptdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Om nødvendigt, så støvsug køleren!

Så hellere lidt trykluft.
Helst det på dåse som er helt klinisk.
Det siges en dårlig garagekompressor spytter olie+vand,
men jeg har aldrig set det i praksis, men det virker
og MANGE pc'ere ku' trænge til en rengøring.
Står PC'en i et røgfyldt miljø, så er støvet
også mere "klæbrigt" end en PC i rent miljø.

MVH

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 09-02-03 17:24

> [...]
> og MANGE pc'ere ku' trænge til en rengøring.
> Står PC'en i et røgfyldt miljø, så er støvet
> også mere "klæbrigt" end en PC i rent miljø.

Aldrig en garagekompressor. De samler altid en smule vand i tanken. Den
trækker luften udefra incl fugtigheden. Nogle er der dog vandudskiller på.

Hygge