to cpu'er til Asus ATX Intel 850E Chipset ~
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 09-02-03 15:27

Hej jeg har længe gåetog tænkt over om jeg skal købe en pc hos midtdata og
når man har valgt et bundkort skal man så vælge cpu og der valgte jeg så
2x2Ghz P4 cpu'er og så vil jeg lige høre om man kan sætte 2 af sådanne
"klodser" i et Asus ATX Intel 850E Chipset, bundkort, og hvis ja hvordan
sidder de så, oven på, ved siden af eller hvad ???

Håber i kan hjælpe mig og hvis i kan tyde noget af mit sluder. hvis ikke så
skriv...

MVH. Jeppe

Fra : Leony

Dato : 10-02-03 09:06

"Jeppe Nørgaard" <webmaster@jeppedb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sætte 2 af sådanne "klodser" i et Asus ATX Intel 850E Chipset,
> bundkort, og hvis ja hvordan sidder de så, oven på, ved siden af

Er der lavet et bundkort til 2 P4'ere, troede kun de var til Xeon?
Har du evt et link?

Hvis der er skal de monteres i hver deres socket 478/423.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Christiansen

Dato : 11-02-03 17:02

Leony wrote:

> Er der lavet et bundkort til 2 P4'ere, troede kun de var til Xeon?
> Har du evt et link?
>
> Hvis der er skal de monteres i hver deres socket 478/423.

Der findes ikke bundkort der kan tage 2 P4'ere. Vil man have dual Intel skal
det være Xeon, hvis ikke man finder noget gammelt P3.

Peter