AIW Radeon tuner vs Terratec Cinergy 400TV
Fra : Peter Holm

Dato : 09-02-03 10:01

Hejsa,
jeg har nu et år brugt ATI's all-in-wonder kort til optagelse af tv. Jeg har
dog aldrig været tilfreds med billedkvaliteten. Jeg kar simpelthen ikke få
skidtet indstillet, så billedet er HELT skarpt og uden støjstriber. TV2 er
nogenlunde, men DR1 og DR2 er noget dårligere.
Nu spørger jeg så, om der er nogen derude der har haft held til at få
perfekte billeder med all-in-wonder kortet, eller om tuneren simpelthen ikke
kan levere helt støjfri billeder? (kan I smide et par stills i dk.binaer)
Dernæst - hvad siger erfaringerne med TerraTecs tuner - leverer den bedre og
mindre støjende billeder? (stills i dk.binaer måske)

Jeg kan oplyse, at mit kabel-tv-billede er 100% perfekt på mit fjernsyn, så
det er ikke der det halter.

Skal jeg skifte mit ATI til et Terratec?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/