Slukket computer og optisk mus.
Fra : Kristian

Dato : 08-02-03 16:27

Efter at jeg har slukket en ,ny samlet computer, lyser den optiske mus
stadigvæk er det normalt og kan det evnt løses ?

Musen er en logitech med ledning bundkortet er et asus p4s533-e

Fra : :o\)

Dato : 08-02-03 16:36

Hej Kristian
Hvis du kigger tilbage i gruppen til kl. 09.47 kan du se jeg har stillet det
samme spørgsmål.
Jeg har lige fundet løsningen, sæt musen i USB porten istedet for PS2
porten, så er den i vinkel.

Venlig hilsen Jeanette

Fra : Kristian

Dato : 09-02-03 00:22