Favorites
Fra : Zodiax

Dato : 08-02-03 14:23

Hvordan får jeg IE 6 til kun at vise de oftest benyttede favorites? Som det
er nu kommer hele listen frem og det kan være irriterende når man som regel
kun bruger et par stykker.

--
Zodiax

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 08-02-03 15:10

Tools / Internet Options / Advanced - sæt flueben ved "Enable Personalized
Favorites Menu"

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Zodiax

Dato : 08-02-03 16:52

"Kristian Nejsum" <spammer@spam.com> wrote

> Tools / Internet Options / Advanced - sæt flueben ved "Enable
Personalized
> Favorites Menu"

Nice thx :)

Fra : Zodiax

Dato : 10-02-03 00:27

"Kristian Nejsum" <spammer@spam.com> wrote

> Tools / Internet Options / Advanced - sæt flueben ved "Enable
Personalized
> Favorites Menu"

Hmm nu troede jeg lige alt var i orden, men nu viser den igen alle mine
favorites! Det virkede ellers fint i går. Jeg har været inde i Tools /
Internet Options / Advanced og kigge... fluebenet er der skam stadig. Er det
en lille nisse der driller mig?

--
Zodiax