Indskrænk muligheder i n-to-m relation "o~
Fra : :o\)

Dato : 08-02-03 13:36

Jeg har to sæt data med et mange-til-mange relations forhold imellem.

Jeg vil gerne have vist de to sæt for brugeren (på mit website), og han skal
kunne vælge én post fra hvert sæt.
Det skal være sådan at, når han vælger den første post i det ene sæt, så
bliver posterne i det andet sæt reduceret, til dé poster, der indgår i en
relation med den første valgte post.

Det skal så brugeren frit, fra hvilket sæt han vælger den første post.

Jeg har overvejet brug af forms kombineret med javascript.
Hvis der var nogen, der kender et javascript-eksempel (eller andet) der kan
gøre det jeg ønsker, så vil jeg være meget taknemlig. Jeg er ikke selv en
haj til javascript...

Ole /
PS: Kan ik lige finde et passende subjekt til denne tråd. Håber den blev
ok...
PPS: Undskyld doubelt-posting mellem webdesign.html, og
webdesign.clientside, men jeg så lige gruppen ".clientside" og tænkte, at
min post passer bedre her...

Fra : :o\)

Dato : 09-02-03 16:10

Hej NG

Nu har jeg løst opgaven
Hvis der er nogle, der står med en ligende opgave engang, så smid en mail,
så kan jeg hjælpe.
p_ole@mobilixnet.nospam.dk