fiskejoke
Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-02-03 23:17

Der var engang to gamle gutter, der mødtes ved åen for at fiske ørreder.
Vi kan jo kalde dem Peter og Jens.
De var stået tidligt op, og det var en dejlig søndag morgen.
Bedst som de står og fisker, passerer et begravelses-følge oppe på
sognevejen.
Peter holder inde med fiskeriet, tager hatten af og står ærbødigt med bøjet
hoved til ligvogn og følge er kørt forbi - hvorefter han fisker videre.
"Hvad pokker" siger Jens "Jeg vidste ikke, at du er religiøs"
"Næh" mumler Peter midt i et rullekast "vi var da trods alt gift i
fyrre-og-tyve år!"

Sådan skal det være.

Jesper

Fra : Jan David