IE 6.0 linie: 65 fejl Et objekt var vent~
Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 07-02-03 20:00

Jeg er begyndt at få ovenstående fejl når jeg åbner fx BTs side
Det starter med at der kommer en boks med en fejlmeddelelse som lyder
som følger: Der opstod en fejl under kørslen vil du søge efter fejlen:

Linie: 65
Fejl: Et objekt var ventet.
Herefter kan man svare ja eller nej til at søge efter fejlen. Svarer jeg
nej kommer der en ny fejl:

Linie: 1 Tegnet er ugyldigt. Herefter er der igen mulighed for at svare
ja eller nej. Svarer jeg nej fremkommer atter fejlen med linie 65, ikke
mindre end 7 gange.

Hvis jeg svarer ja til at fejlsøge får jeg en fejl der lyder som følger:
Der opstod en Microsoft JScript-kørselsfejl: Et objekt var ventet, og så
sker der ikke mere.

Er der nogen der ved hvad der er galt vil jeg blive glad for lidt hjælp. Tak

MVH
Benjamin R. Giversen
--
Ved evt. e-mailsvar fjernes SS fra adr.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 08-02-03 10:09

Hej Benjamin

Benjamin R. Giversen wrote:
> Jeg er begyndt at få ovenstående fejl når jeg åbner fx BTs side

Det er en JavaScript-fejl på BT's side, og ikke som sådan et problem i
din browser. Hvis du ikke selv udvikler websider med JavaScript på kan
du med fordel slå fejlmeddelelser fra i din browser (Spørg ikke lige mig
hvor, jeg er ikke selv IE6 bruger).

Noget kunne tyde på at BT's webudviklere også selv har slået
fejlmeddelser fra i deres browsere. Ret uprofessionelt for webudviklere,
men alligevel ofte set.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk