HP fladskærm strømforsyning
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-02-03 19:13

En af mine kammerater har en HP L1520 fladskærm, men han har fået ødelagt
strømforsyningen til den.
Er der nogen der ved hvor man kan købe en ny (evt. en uoriginal) ?
Jeg har ikke prøvet hos HP selv, da han først lige har haft ringet til mig
og spurgt, og de har jo lukket nu.

Alternativt hvis nogen har et diagram/tegning over hvordan den skal have de
12V ind, på de 4 stik-ben der sidder på foden af den, så kunne han måske
bruge en anden 12V forsyning.

Per

Fra : Leony

Dato : 10-02-03 08:51

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMbigfoot.com> skrev i en
meddelelse news:3e43f72d$0$138$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> [...]
> Jeg har ikke prøvet hos HP selv, da han først lige har haft ringet
> til mig og spurgt, og de har jo lukket nu.

Der er nok større held i news:dk.edb.hardware.skaerm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/