Flash og CD-ROM distribution ?
Fra : tobias

Dato : 07-02-03 18:21

Hej i NGén

Jeg har kun snust til flash(5).
Jeg har et ? til jer, som måske er off topic, men..

Hvis mit mål ikke er www, men CD-ROM (UV-programmer),
er flash så egnet ?

Kan jeg producere selvkørende CD-ROMér á la web ?

Kan jeg klare mig med flash, eller skal jeg have andre prog. ?

Er der ikke noget med, at Macromedia har et prog. til sub. ?

tobias

Fra : Bo Dudek

Dato : 08-02-03 00:23

>Hvis mit mål ikke er www, men CD-ROM (UV-programmer),
>er flash så egnet ?

jeg har selv lavet en præsentation i flash til cd.. fungerede ganske
fint..

>Kan jeg producere selvkørende CD-ROMér á la web ?

du kan kreere en autorun.inf og lægge i roden.. ikke de store
problemer der..

>Kan jeg klare mig med flash, eller skal jeg have andre prog. ?

flash er nok.. alle swf'ere kan du lave til exe filer, og disse exe
filer kan køres vha. autorun..

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk - now with a freelance section

Fra : RoJo

Dato : 08-02-03 00:45

"tobias" <nospam@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i NGén
>
> Jeg har kun snust til flash(5).
> Jeg har et ? til jer, som måske er off topic, men..
>
> Hvis mit mål ikke er www, men CD-ROM (UV-programmer),
> er flash så egnet ?

Macromedia Director, er mere anvendt til cd-rom produktion

> Kan jeg producere selvkørende CD-ROMér á la web ?

Jepper, med en autorun-fil, som Bo skriver.

> Kan jeg klare mig med flash, eller skal jeg have andre prog. ?
> Er der ikke noget med, at Macromedia har et prog. til sub. ?

Som ovennævnt er director mest velegnet. Og det er det eneste du behøver.

Mvh
RoJo