Skrive med gennemslag på en laserprinter?
Fra : Jultved

Dato : 07-02-03 16:02

Hej NG

Med risiko for at det ikke er den rigtige gruppe at spørge i:

Hvordan udskriver jeg følgesedler, der sidder sammen i 4 eksemplarer med
hver sin papirfarve når der efterhånden kun findes laserprintere; de gamle
nåleprintere er definitivt ved at forsvinde....

Jeg _er_ klar over at der ikke er meget gennemslag i en laserprinter, og at
udskrive fire ens kopier nytter ikke meget da de famøse følgesedler er
nummereret fortløbende.

Der må være andre end mig der har dette problem - hvordan gør I?

Med venlig hilsen
Claus.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 07-02-03 16:21

"Jultved" <jultved@mail.dk> skrev i

> [...]
gamle
> nåleprintere er definitivt ved at forsvinde....

Absolut ikke. Du skal bare kigge de rigtige steder. Nåleprintere lever i
bedste velgående - Epson har fx en hel serie
http://www.epson.dk/products/dot.htm

> Der må være andre end mig der har dette problem - hvordan gør I?

Bruger en matrix-printer. Der er ikke andre løsninger hvis du vil skrive
med gennemslag.

mvh
Peter

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 07-02-03 23:25

On Fri, 7 Feb 2003 16:20:49 +0100, "Chuke Mimergolf"
<spam@nej.for.pokker> wrote:

>Bruger en matrix-printer. Der er ikke andre løsninger hvis du vil skrive
>med gennemslag.

Jo da. En typehjulsprinter. Men de er til gengæld MEGET svære at finde
nutildags

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-02-03 14:29

> Jo da. En typehjulsprinter. Men de er til gengæld MEGET svære at finde
> nutildags

Ja eller en "gammel" skrivemaskine med pc-interface ...

/A - der har fortrudt at hans solgte sin Star LC10 color for ~5år
siden - jeg hader at skrive addresselabels med gennemslag på
skrivemaskine ...